ING z nową odsłoną kampanii employer branding

Nowa kampania employer branding pokazuje przede wszystkim unikatową kulturę organizacyjną ING. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w banku, a wskazanych przez samych pracowników – od różnorodności, otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju w kraju i za granicą – aż po sposób, w jaki tworzymy zespoły i ze sobą współpracujemy.

REUTERS/Francois Lenoir

– Marka pracodawcy to odzwierciedlenie tego, jak pracuje się w naszej firmie i jak wygląda nasza kultura organizacyjna. Zapytaliśmy pracowników, co myślą o pracy w ING i aż 91% młodych talentów przyznało, że jako pracodawca doceniamy kreatywność i pomysłowość. Z kolei 84% pracowników, docenia, że może pracować z zespołami z dowolnego kraju, a 79% – że można u nas liczyć na wzajemne wsparcie. Dlatego w tej kampanii postanowiliśmy oddać głos pracownikom, a ich opinie na temat pracy w ING zainspirowały nas do podkreślenia, dlaczego właśnie z nami łatwiej jest robić swoje. – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

– Wyjątkowa kultura organizacyjna to jeden z elementów, które nadal będą przyciągały i zatrzymywały talenty w organizacjach. ING jest miejscem, w którym organizację tworzą ludzie, dlatego to właśnie im powierzamy również kreowanie naszej marki pracodawcy. W kampanii employer brandingowej, ale też w bieżącej komunikacji na pytania związane z pracą w ING odpowiadamy wspólnie z pracownikami. To jeden z wielu sposobów, które pozwalają nam razem budować przyszłość ING i kształtować nasze miejsce pracy. – komentuje Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR w ING Banku Śląskim. Praca z nami to szansa na rozwój w różnych kierunkach. Niezależnie od roli, miasta czy kraju łączą nas te same wartości i zachowania, które promujemy. I chociaż rozwój każdego z nas jest w jego własnych rękach, jako organizacja aktywnie wspieramy ścieżki karier, także te, które biegną z dala od utartych szlaków. – dodaje Maja Chabińska-Rossakowska.

O kampanii:

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, które zostały zaplanowane w formie reklam OOH w największych miastach w Polsce oraz działania wizerunkowo-rekrutacyjne prowadzone w Internecie i mediach społecznościowych. Komunikacja będzie rozwijana do końca roku o nowe elementy i formaty m.in. filmy oraz cykl artykułów z udziałem pracowników.

Więcej informacji na temat pracy w ING Banku Śląskim oraz aktualne rekrutacje, które wspiera kampania (m.in. w obszarze IT oraz zarządzania ryzykiem) znajdują się na stronie: www.ing.pl/kariera

Tytuł kampanii: Jak pracuje się w ING?

Start kampanii: 11.10.2021
Kanały: Internet, SoME, DM
Agencje: Mosqi.To
Media: MullenLowe Media Hub
General concept: Wunderman Thompson

Źródło: ING