ING Życie rozpoczęło II etap akcji „Obudź się na jesień”

ING Życie rozpoczęło II etap akcji „Obudź się na jesień”, w ramach którego trzy finalistki do 12 grudnia relacjonują – na profilu marki w serwisie Facebook – postępy w zmianie swojego stylu życia. Celem przedsięwzięcia jest zainspirowanie Polaków do nie poddawania się jesiennej chandrze oraz uświadomienie im, że o formę i zdrowie trzeba dbać przez cały rok. Akcja jest elementem najnowszej odsłony kampanii „Zrób Rakowi Wspak”.


Inspiruj się


W drugim etapie spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybrało trzy laureatki, które wspierane przez ING Życie przeciwdziałają jesiennej aurze, prowadzą aktywność fizyczną i dzielą się swoją motywacją z pozostałymi fanami ubezpieczyciela na Facebooku. Zadanie jakie stoi przed finalistami nie jest łatwe. Wymaga bowiem samodyscypliny i wytrwałości. ING Życie na ich przykładzie chce udowodnić, że najtrudniej jest zacząć, a potem sami już możemy motywować się do działania.

Obudź się na jesień z ING Życie


Finalistki od 25 listopada do połowy grudnia na bieżąco relacjonują na profilu ubezpieczyciela swoją aktywność fizyczną i przemianę. Są w tym systematycznie wspierane przez ING Życie poprzez eksperckie komentarze, które mają je zachęcać do dalszej pracy na sobą, niezależnie od nastroju czy pory roku. Jeśli wytrwają ten okres, aby uwiecznić swoją przemianę, wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Pozostali fani również mogą wspierać laureatki i komentować ich relacje. Najaktywniejsze osoby będą nagradzane upominkami w postaci pulsometrów i apteczek. Ponadto, każda osoba porady ekspertów może wykorzystać do własnej motywacji i zwiększenia swojej aktywności w trakcie jesieni.

Akcja „Obudź się na jesień” toprzykład tego jak można wykorzystać swoją wiedzę i zasoby do wzajemnego motywowania się z innymi osobami, abyśmy nie poddawali się jesiennej chandrze i podjęli aktywność fizyczną. Nasze trzy finalistki będą tego najlepszym przykładem. Pracując nad sobą, będą zgłębiać wiedzę, jak żyć zdrowiej i lepiej, oraz dzielić się nią z innymi osobami, dostarczając im ciekawych inspiracji.Zależy nam, aby motywować Polaków do aktywnego trybu życia i przekonać ich, że o formę trzeba i można dbać przez cały rok, bo sport to zdrowie – mówi Agnieszka Rzepkowska, Brand Manager w Zespole ds. Komunikacji z Klientami w ING Życie.


Zachęcamy także do odwiedzenia strony www.rakowiwspak.pl.