ING Życie wprowadza do swojej oferty nowy produkt posagowy „W trosce o pewną przyszłość”. Przygotowane w oparciu o szczegółowe analizy potrzeb klientów, nowe ubezpieczenie jest bardzo atrakcyjnym tego typu produktem na polskim rynku.
Zapotrzebowanie na ubezpieczenia posagowe jest duże, jednak sprzedaż tych produktów utrzymuje się wciąż na niskim poziomie. Z badań rynku wynika, że potencjał sprzedaży był dotychczas hamowany przez bariery związane m.in. z brakiem wiedzy i doświadczenia klientów w zakresie możliwości gromadzenia kapitału przy pomocy ubezpieczeń.
Ubezpieczenie „W trosce o pewną przyszłość” jest prostym i skutecznym narzędziem nawet dla osób, które nie miały wcześniej doświadczenia z produktami ubezpieczeniowymi. Łączy w sobie korzyści produktów inwestycyjnych i gwarantowanych. Przewagą nowego produktu ING Życie nad innymi formami oszczędzania – takimi jak lokata czy fundusze inwestycyjne – jest połączenie możliwości zgromadzenia kapitału z ochroną, jaką zapewnia ubezpieczenie na życie. Z jednej strony nowa oferta zapewnia wypłatę na koniec umowy sumy zgromadzonych składek inwestycyjnych, powiększonych o naliczony udział w zysku. Z drugiej, dzięki niej rodzice mogą zapewnić przyszłość swoim dzieciom nawet, gdy ich zabraknie.
„Towarzystwo ubezpieczeń przejmuje opłacanie składki za klienta w przypadku, kiedy nie jest on zdolny do wykonywania jakiejkolwiek pracy lub do samodzielnej egzystencji. Dzięki temu kapitał będzie gromadzony pomimo życiowych trudności. Istotnym elementem z punktu widzenia odbiorców jest możliwość dopasowania okresu ubezpieczenia do konkretnych wydarzeń w życiu swoim lub dziecka. Klienci mogą też wypłacić do 20% środków w całym okresie ubezpieczania, zawiesić kolejne wpłaty w razie tymczasowych problemów finansowych, zwiększać wysokość składki w czasie trwania umowy, czy dokonywać wpłat dodatkowych. Dodatkowo, wypłata dla klienta na zakończenie umowy nie jest pomniejszana o 19% podatek Belki” – mówi Agnieszka Rudnicka z ING Życie.
Ubezpieczenia posagowe mają szansę stać się popularnym sposobem gromadzenia kapitału na edukację dzieci, czy ich start w dorosłe życie. Aby spotkały się z dobrym przyjęciem klientów muszą być przejrzyste i elastyczne oraz stwarzać pewność zgromadzenia określonego kapitału.
Źródło: ING TUnŻ