Innowacje w międzynarodowych usługach drogowych DHL Express

Usługa polega na pobraniu należności przez kuriera od odbiorcy za otrzymany towar oraz przekazaniu ich do nadawcy. Nadawca przesyłki w Polsce przekazuje DHL Express fakturę za towar w walucie kraju docelowego, a kurier pobiera tę kwotę od odbiorcy zagranicą przed doręczeniem towaru. Daje to gwarancję uzyskania zapłaty za wysłany i doręczony towar. W ramach tej usługi istnieje również możliwość przeniesienia na odbiorcę kosztów związanych z usługą transportową.

Wychodząc naprzeciw potrzebom importerów, DHL Express zaoferował także opcję pobrania w przypadku towarów sprowadzanych do Polski. Dzięki temu rozwiązaniu klient ma możliwość opłacenia kosztów usługi kurierskiej i towaru przy jego odbiorze. DHL Express nie pobiera przedpłaty za towar, oferując w ten sposób unikalną na rynku usługę w transporcie przesyłek międzynarodowych.

Wprowadzenie usługi „pobrania za towar” jest przykładem innowacyjnego podejścia DHL Express do obsługi Klientów nie tylko w Polsce, ale w całej sieci DHL.– powiedział Aleksander Mrozowski, prezes DHL Express (Poland). Czasy doręczeń przesyłek w ramach usługi DHL Europlus są najkrótszymi oferowanymi na rynku w ramach transportu międzynarodowego. Jest to nasza odpowiedź na potrzeby tych klientów, którym zależy na dostarczeniu przesyłki w określonym dniu i w atrakcyjnej cenie. – kontynuuje Aleksander Morozowski.