InPost na Mazowszu i Dolnym Śląsku

Obecnie spółka dynamizuje rozwój na Mazowszu i Dolnym Śląsku. Lista miast obsługiwanych przez InPost powiększyła się w województwie mazowieckim o: Ząbki, Piaseczno, Mszczonów i Gostynin, a w województwie dolnośląskim o: Kłodzko, Dzierżoniów, Bielawę, Pieszyce i Piechowice. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze i rozbudowanemu zapleczu techniczno-logistycznemu InPost doręcza miesięcznie ponad 2 mln przesyłek.

„Systematyczne rozszerzanie sieci Punktów Obsługi Klienta o kolejne miasta jest jednym z etapów realizacji celów emisyjnych, a także wynika z coraz większego zainteresowania ofertą firmy InPost. Spółki z Grupy Integer.pl dążą do stałego podnoszenia efektywności i konkurencyjności. Chcą być najlepszym partnerem dla swoich klientów, zarówno korporacyjnych, jak i indywidualnych, oferując im kompleksowe i profesjonalne usługi kolportażowe, pocztowe oraz finansowo-ubezpieczeniowe oraz rozwiązania, które pomagają w realizacji celów biznesowych” – mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

Firma InPost należy do grupy kapitałowej INTEGER.pl SA, która 30 października 2007 roku zadebiutowała na GPW w Warszawie. Oferta publiczna spółki zakończyła się nadsubskrypcją: 83,71% dla osób uczestniczących w book buildingu i 91,86% dla pozostałych osób. Wartość oferty wyniosła ponad 20,93 mln zł. Spółka oferowała akcje wyłącznie nowej emisji w ilości 1.550.000 akcji zwykłych na okaziciela serii E. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 1 175 000 akcji, a indywidualnym 375 000 akcji.

„Debiut Integer.pl, do którego należy InPost, to ważny krok w dynamicznym rozwoju całej Grupy. Środki uzyskane z emisji akcji przeznaczymy na inwestycje w infrastrukturę dystrybucyjną i sprzętową w całej Polsce oraz rozpoczęcie działalności na ukraińskim rynku przesyłek bezadresowych. Planujemy także otwarcie dwóch nowych sortowni oraz własnego call center. Wszystko to sprawi, że nasza oferta będzie jeszcze bardziej konkurencyjna. Nieustannie będziemy oferować najwyższą jakość usług, terminowość oraz kompleksową obsługę” – dodaje Rafał Brzoska.

Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo – w 2008 roku – spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej, rozpocznie także świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czy usługi ukierunkowane na e-handel.