InPost: nowa usługa dla firm

Założeniem nowej usługi jest sprawne i szybkie przekazywania umów oraz wszelkich firmowych dokumentów. Praktycznym ułatwieniem wprowadzonym przez InPost jest możliwość zawarcia umowy bez konieczności wychodzenia z siedziby firmy bądź domu, dlatego też nowa usługa cieszy się największym uznaniem wśród banków, firm ubezpieczeniowych czy przedsiębiorców zawierających umowy z kontrahentami w całej Polsce. Zaletą nowej usługi jest to, że kurier InPost odbiera z siedziby firmy, bądź innego wskazanego przez firmę miejsca, dokumenty wymagające autoryzacji, doręcza je wskazanemu podmiotowi l ub osobie fizycznej, która w swojej siedzibie lub w miejscu zamieszkania w obecności Kuriera podpisuje doręczony dokument. Zgodnie ze standardami usług świadczonych przez InPost – kurier zobowiązany jest podczas wizyty do weryfikacji danych osobowych adresata na bazie okazanego dokumentu tożsamości. Po dokonaniu niezbędnych czynności, dokumenty zostają przekazane nadawcy w ciągu 72 godzin.

Nowa usługa dostępna jest po podpisaniu z firmą InPost stosownej umowy. Szczegóły na stronie: www.inpost.pl.