Insignia wygrywa przetarg na obsługę Social Media Alior Banku

Wraz z końcem lipca Insignia rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.

W ramach stałej umowy, Insignia zadba o kompleksową obsługę fanpage na Facebooku oraz profilu Twitter. Agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania zostaną oparte na stworzonej przez Insignię, nowej identyfikacji marki w social media.

O kreację treści zadba Dyrektor Kreatywny Agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie Social Media Manager Anna Ortman, zaś za współpracę z Klientem Agnieszka Cachro, Client Service Director Insignia. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media, profesjonalistów w zakresie obsługi branży finansów i bankowości.

Źródło: Insignia