Instytut Monitorowania Mediów rozpoczął wsółpracę z AIESEC Polska

Instytut Monitorowania Mediów, jako firma odpowiedzialna społecznie, stawia na rozwój i edukację studentów. Z tego względu postanowił wspierać działania organizacji AIESEC, która w Polsce zrzesza ponad 1500 studentów, głównie nauk ekonomicznych.

Współpraca przewidziana jest na rok i obejmuje pomoc w promocji projektów AIESEC, m.in. dzięki stronie internetowej dla branży public relations stworzonej przez Instytut – wortalu PRoto. Ponadto, IMM poprowadzi dla AIESEC monitoring mediów pod kątem opisu organizacji i jej działalności.

W ramach współpracy IMM i PRoto wezmą udział w projekcie Pracodawca Roku oraz Dni Kariery 2005 i towarzyszącej im Akademii Umiejętności. Podczas wystąpień Instytut przybliży słuchaczom istotę nowoczesnego monitoringu i jego korzyści. „Współpraca z AIESEC jest dla nas okazją nie tylko do przedstawienia misji naszej firmy, ale też do zasygnalizowania przyszłym menedżerom, jakie działania mogą przynieść efekty wizerunkowe mierzone monitoringiem” – komentuje zakres współpracy z AIESEC dyrektor zarządzający IMM, Paweł Sanowski.

„AIESEC jako wiodąca organizacja studencka na świecie korzysta z najnowocześniejszych narzędzi z dziedziny zarządzania, rozwoju zasobów ludzkich, realizacji projektów”- Maciej Dakowicz, Wiceprezydent AIESEC Polska. „Teraz do tego grona dołączył monitoring IMM, który stanowi jeden z istotnych filarów wspierających re-branding AIESEC-u.”

AIESEC jest międzynarodową platformą dla młodych ludzi, na której mogą odkrywać i rozwijać swój potencjał. Organizacja skupia 18.000 członków na 800 uczelniach w 89 krajach na całym świecie. Polska sekcja dociera do około 77% ogółu studentów w Polsce. Każdego roku AIESEC organizuje ponad 3.500 praktyk zagranicznych i ponad 350 konferencji, dzięki którym rozwija się 5.000 nowych liderów.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje 500 tytułów prasowych, stacje telewizyjne, wybrane programy rozgłośni radiowych oraz polskie zasoby Internetu. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Polskiej Akcji Humanitarnej, a od 2003 – jest organizatorem konkursu dla studentów „PRaktykuj za granicą”. IMM jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia firm monitorujących media FIBEP.