Inteligentny algorytm pomoże wybrać mieszkanie

Nowoczesny i funkcjonalny layout, nieruchomości klasy premium oraz technologia skracająca drogę do własnego M – to wybrane nowości w serwisie Domiporta.pl. Od dziś w wyborze wymarzonego domu lub mieszkania pomoże inteligentny chatbot.

– Nowy layout serwisu i funkcjonalności wykorzystujące innowacyjne technologie to pierwszy etap realizacji naszej nowej strategii – baza, na której chcemy budować innowacyjną platformę cyfrową – mówi Sławomir Gąsiorowski, prezes Domiporta.pl. – Chcemy, aby za jakiś czas Domiporta.pl stała się hubem integrującym wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Dlatego stopniowo wzbogacamy serwis o porady ekspertów i narzędzia cyfrowe tworzone zarówno z myślą o indywidualnych użytkownikach, jak i o agencjach nieruchomości czy osobach zainteresowanych trendami rynkowymi.

Nowa Dompiorta.pl to lekka strona, której nowoczesny layout został stworzony na podstawie najlepszych rynkowych benchmarków. W nowej odsłonie serwisu użytkownicy znajdą pięć zakładek: Sprzedaż, Wynajem, Inwestycja – z ofertami z poszczególnych kategorii, Raporty i analizy – zawierającą artykuły i infografiki na temat rynku nieruchomości tworzone przez ekspertów Domiporta.pl oraz Premium Real Estate – zupełnie nową kategorię poświęconą nieruchomościom z najwyższej półki cenowej.

YAY Foto

Za pomocą udoskonalonej wyszukiwarki, wzbogaconej o nowe opcje filtrowania, użytkownicy mogą jeszcze wygodniej przeszukiwać bazę ogłoszeń z nieruchomościami na sprzedaż i na wynajem, a także przeznaczonymi pod potencjalną inwestycję. Również strony z ofertami zyskały nowy wygląd – w projekcie postawiono na dużą liczbę zdjęć nieruchomości oraz czytelne oznaczenia obrazkowe informujące o ich najważniejszych cechach. Użytkownicy mogą także skoncentrować się na wyszukiwaniu nieruchomości na wybranym obszarze, korzystając z wygodnej mapy uwzględniającej ważne miejsca znajdujące się w okolicy, np. sklepy, urzędy, szkoły czy parki.

Strona Domiporta.pl jest teraz nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale także wyjątkowo funkcjonalna, dzięki wykorzystaniu nowych technologii. Udoskonalony panel dla użytkowników umożliwia zarządzanie i zapamiętywanie preferencji dotyczących ofert, co pozwala na jednoczesne wyszukiwanie kilku nieruchomości. Panel zyskał także specjalny powiadamiacz, który informuje użytkowników o pojawieniu się nowych ofert zgodnych z zapisanymi przez nich preferencjami.

Nowa odsłona Domiporta.pl wykorzystuje sztuczną inteligencję do bieżącej obsługi użytkowników. Skontaktuje się z nimi inteligentny chatbot, który zbada ich preferencje i zaproponuje dopasowane do nich oferty.

Domiporta.pl ma również nową, kojarzącą się z lokalizacją, identyfikację wizualną. W nowym logotypie serwisu znalazł tzw. pin – ikona lokalizacji na mapie, symbolizująca własne miejsce na ziemi. Co miesiąc z Domiporta.pl korzysta prawie 1 mln użytkowników, którzy szukają w serwisie nieruchomości, zamieszczają ogłoszenia czy czytają porady na temat rynku mieszkaniowego.

Źródło: Domiporta.pl