Inteligo = firma przyjazna klientowi

Przyjazność Inteligo opiera się przede wszystkim na unikalnym w skali polskiej bankowości elektronicznej połączeniu bardzo nowoczesnych (a więc m.in. szybkich i wygodnych) kanałów obsługi elektronicznej (internet, telefon, sms, wap) oraz sieci placówek i bankomatów PKO BP. To unikalne połączenie pozwala klientom Inteligo/PKO BP bardzo efektywnie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi, co jest najważniejszym elementem przyjazności oferty dla klientów.

„W ramach Programu pragniemy uhonorować firmy, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej oraz profesjonalnej obsługi klienta. Chcemy w ten sposób wskazać klientom, w których firmach zostaną naprawdę dobrze i profesjonalnie obsłużeni” – mówią organizatorzy konkursu.

Z punktu widzenia klientów najważniejsza jest gwarancja dobrej obsługi, jaką oferują firmy uhonorowane godłem. Firmy oraz instytucje przystępujące do udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi były oceniane na podstawie analizy ankiety samooceny oraz badania poziomu Obsługi Klienta. Sprawdzone zostały m.in. zgodność zasad obsługi klienta z deklaracjami firm, szybkość i jakość obsługi oraz sposób i forma udzielania odpowiedzi. Audyt przeprowadziły firmy TNS/OBOP oraz Communication One Consulting m.in. testując obsługę klienta metodą badań „mystery shopping” (anonimowy klient).

Dzisiejsza nagroda jest kolejnym wyróżnieniem dla Inteligo za wysoką jakość obsługi klienta. W 2002 roku Inteligo zdobyło I miejsce w kategorii Najlepsza Infolinia w konkursie Rzeczpospolitej i Energis na Najlepszą Obsługę Klienta. Z kolei we wrześniu tego roku konto Inteligo zostało uznane za najbardziej przyjazne konto wirtualne w rankingu „Newsweeka”.

Patronat nad Programem FIRMA PRZYJAZNA KLIENTOWI objęła Minister ds. europejskich Danuta Hübner z Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej. Partnerami medialnymi Programu są dziennik Rzeczpospolita i magazyn CXO. Szczegółowe informacje o programie dostępne są na stronach Instytutu Zarządzania www.instytut.com.pl/przyjaznafirma.

***

Konto Inteligo od 1 listopada 2002 prowadzone jest przez największy polski bank, PKO Bank Polski. Jego posiadacze korzystają z kompleksowych narzędzi zarządzania swoimi finansami (konto, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia) oraz szeregu innowacyjnych usług spełniających najwyższe standardy bankowości elektronicznej m.in. EmailMoney, QuickMoney, SMSMoney, Płacę SMS-em, Serwisu SMS, predefiniowanych płatności ZUS i US, a także karty Inteligo Visa Electron, która w chwili obecnej jest jedyną tego rodzaju kartą w Polsce, którą można dokonywać płatności także przez Internet i telefon. Klienci mają również do swojej dyspozycji ponad 1700 bankomatów sieci PKO Banku Polskiego, możliwość dokonywania darmowych wpłat na konto we wszystkich jego oddziałach oraz wykonywania darmowych przelewów pomiędzy kontami Inteligo oraz do/z innych kont w PKO BP. Do dyspozycji klientów jest także darmowa infolinia transakcyjna.

Inteligo jest partnerem Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca.