Jest to szczególnie ważne dla osób, które wykonują dużo operacji bankowych, a także dla użytkowników łączących się z Internetem za pomocą modemu.
Inteligo jest najszybsze. Pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Takie wnioski wypływają z badań przeprowadzonych przez Instytut badawczy IQS & Quant Group w dniach 19-24 XI 2003 roku.
Tak doskonałe rezultaty są efektem inwestycji w najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne i doskonałe serwery oraz systematycznej pracy nad intuicyjnością, przejrzystością i szybkością działania serwisu Inteligo.
Dodatkowo, jak informuje „Rzeczpospolita” z dnia 11.12.2003, Inteligo jako jedyne w Polsce przystosowało serwis bankowości internetowej do wszystkich popularnych systemów operacyjnych i wymagań wszystkich popularnych przeglądarek internetowych. Klient może więc korzystać z Inteligo tak jak sam chce, a nie tak, jak bank mu każe.
Zaawansowanie technologiczne oraz dbałość o szczegóły rozwiązań informatycznych wyróżnia Inteligo na całym rynku bankowości elektronicznej, ale szczególnie na tle największego konkurenta, podkreślającego darmowość swojej oferty – mBanku.
„Inteligo stawia na wyjątkową wygodę serwisu WWW – jego szybkość, intuicyjność i dostępność. Zgodnie z badaniami rynkowymi, dla internautów ceniących wysoką jakość obsługi, są to najważniejsze cechy banku internetowego.” – powiedział Artur Więckowski, Dyrektor Marketingu Inteligo Financial Services S.A.