InterAKTYWNA pomoc HYPERmedia

Fundacja „Bank Żywności SOS” w Warszawie jest założycielem Federacji Banków Żywności i działa aktywnie od 1994 roku. Pomoc fundacji opiera się głównie na walce z ubóstwem i marnotrawstwem żywności. Strona promująca akcję „Rozlicz się z głową”, której autorem jest agencja HYPERmedia, pozwoli dotrzeć z prośbą o pomoc do większej liczby osób.

Akcja wspierana jest dodatkowo kampanią promocyjną on-line, realizowaną przy współpracy z firmą badawczą Gemius SA. Kreacje prowadzące do strony informującej o akcji, również przygotowane przez agencję HYPERmedia, od początku marca wyświetlane są internautom odwiedzającym witryny korzystające z bezpłatnych statystyk stat.pl/PBI. Skuteczność kampanii będzie można precyzyjnie ocenić dzięki badaniu gemiusEffect, które firma Gemius SA nieodpłatnie realizuje na potrzeby akcji „Rozlicz się z głową”.

Krzysztof Zieliński, osoba odpowiedzialna za projekt w agencji, tłumaczy potrzebę wykonania strony akcji – Od początku działalności fundacji udało się rozdać 9 tysięcy ton żywności o wartości ponad 39 milionów zł, uznaliśmy, że akcja „Rozlicz się z głową” może jeszcze powiększyć te liczby, tym bardziej ze wsparciem Internetu. Mamy nadzieję, że serwis przekona internautów, że odliczenie 1% nie wymaga od nas wiele, a może pomóc naprawdę potrzebującym. Wierzę, że akcja, przyniesie wymierne korzyści.

Internauci pod adresem http://www.bzsos.ngo.pl/1procent.html dowiedzą się, jak krok po kroku przekazać fundacji 1% swojego podatku. Witryna umożliwia także pobranie wzorów niezbędnych formularzy, jak PIT, czy druk przelewu.

Agencja HYPERmedia, w myśl słów Juliana Aleksandrowicza „Tyle człowiek wart ile drugiemu może pomóc”, sponsorowała wiele wydarzeń sportowych i kulturalnych, jak np. sponsoring stypendiów dla naukowców w programie „Zostańcie z nami”, którego inicjatorem był tygodnik POLITYKA. Agencja jest także autorem witryny fundacji „Aktywna Pomoc Dzieciom” (www.activechildaid.org)