INTERIA.PL jedzie na mundial

Od pierwszego dnia mistrzostw świata, w serwisie pojawią się zdjęcia i materiały wideo z Niemiec oraz specjalne moduły informacyjne, na bieżąco wypełniane newsami. Zostaną też dodane narzędzia do prezentowania wyników, tabel oraz statystyk. Obecność wysłannika INTERIA.PL w centrum piłkarskich wydarzeń pozwoli uatrakcyjnić zawartość serwisu o własny, unikatowy kontent, konkurencyjny wobec doniesień agencyjnych, zamieszczanych w innych portalach.

Z chwilą rozpoczęcia mundialu internauci otrzymają możliwość uczestnictwa w dwóch grach. Pierwsza z nich to Mundialowa Ruletka, w której każdy może zostać trenerem i wystawić wymarzoną „jedenastkę” z Ronaldinho, Henrym czy Żurawskim. Druga gra – to zabawa w typowanie wyników mistrzostw świata, w której można sprawdzić swoją wiedzę o uczestnikach mundialu. Dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne nagrody, m.in. sprzęt cyfrowy oraz koszulki polskiej reprezentacji wraz z autografami piłkarzy i trenera.

Sponsorami serwisu mundialowego w INTERIA.PL są BetandWin, CentralWings i Unilever Polska. Wyłącznym sponsorem gier Mundialowa Ruletka i Typowanie Wyników jest Expekt.com.