Interia.pl przed emisją Akcji Serii F

– Rynek internetowy bardzo szybko się rozwija. Interia.pl jako spółka internetowa rozwija się równie dynamicznie, w związku z tym zakup naszych akcji powinien być bardzo dobrą inwestycją – powiedział Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Interia.pl, na czacie związanym z emisją akcji. – Chcemy, ażeby zakup akcji nowej emisji był atrakcyjną inwestycją – dodał.

Podczas rozmowy z internautami Zarząd zwrócił uwagę na fakt, że spółka zakończyła rok 2004 bardzo wyraźnym dodatnim wynikiem na poziomie EBITDA a – sądząc po wynikach pierwszych miesięcy bieżącego roku – rok 2005 powinien być pod względem przychodów zdecydowanie lepszy. Interia.pl posiada optymalną strukturę przychodów, której 40 proc stanowią przychody pochodzące ze sprzedaży usług innych niż reklama.

W trakcie czatu Zarząd Interia.pl przypomniał, że środki pozyskane z emisji spółka zamierza przeznaczyć na cele opisane w prospekcie emisyjnym, tj. na platformę dystrybucji treści multimedialnych, platformę komunikacyjną oraz wzbogacenie serwisów redakcyjnych o treści multimedialne pochodzące zarówno ze źródeł zewnętrznych, jak i wytworzonych przez dziennikarzy portalu.

– W związku z planowaną emisją zamierzamy zrealizować kilka bardzo ważnych projektów, które – mamy nadzieję – same w sobie będą atrakcyjne dla użytkowników, ale przede wszystkim zwiększą atrakcyjność portalu jako całości – powiedział Jacek Pasławski.

Według ostatnich dostępnych wyników badania Megapanel PBI/Gemius z listopada 2004 r. portal w ciągu miesiąca odwiedza blisko 5 milionów osób. Według monitoringu oglądalności portalu systemem trackingowym gemiusTraffic w okresie od września ubiegłego roku do lutego roku bieżącego liczba użytkowników Interia.pl wzrosła o ponad 30 procent.

Pełny zapis rozmowy z Zarządem Interia.pl dostępny jest na stronach portalu pod adresem http://biznes.interia.pl/czat?cid=1347.