Ponad połowa (58%) respondentów odpowiedziała, że niepewność co do zwrotu poniesionych w wyniku przestępstw strat finansowych nie jest ich najważniejszą troską jeżeli chodzi o bankowość internetową. Intarnauci bardziej obawiają się tego, że ich dane osobowe zostaną skradzione a następnie wykorzystane w nieodpowiedni sposób. Z ankiety wynika również, że zdecydowana większość (90%) respondentów gotowa jest zrezygnować z pewnych wygód, jeżeli miałoby to przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa bankowości online. Ponad dwie trzecie ankietowanych (78%) chciałoby, aby identyfikacja ich tożsamości przy przeprowadzaniu transakcji online następowała w czasie rzeczywistym. Dla ponad 30% osób preferowanym sposobem uwierzytelniania są hasła SMS-owe oraz inne sposoby związane z wykorzystaniem telefonów komórkowych. Wyniki ankiety jednoznacznie wskazują, że aby zyskać zaufanie klientów instytucje finansowe muszą dążyć do zapewnienia 100% poziomu bezpieczeństwa.