Internauci wybrali „Kredyt prostoliczony”

Credit Agricole Bank Polska otrzymał statuetkę „Złotego Bankiera” w trzeciej edycji plebiscytu zorganizowanego przez portal Bankier.pl oraz PayU S.A. To zaszczytne wyróżnienie otrzymał – decyzją internautów – za „Kredyt prostoliczony”.

Konkurs „Złoty Bankier” zorganizowany przez portal Bankier.pl oraz PayU S.A, którego celem było wyróżnienie najlepszych produktów finansowych 2011 roku oferowanych przez polskie banki, odbył się w styczniu br. już po raz trzeci. W tym roku pod ocenę internautów oddał swój produkt także Credit Agricole Bank Polska, który po raz pierwszy od momentu zmiany marki, wziął udział w plebiscycie. Debiut okazał się udany, gdyż internauci najwięcej głosów w kategorii „Najlepszy kredyt gotówkowy” oddali na „Kredyt prostoliczony” znajdujący się w ofercie banku.

Od 2 do 25 stycznia br. internauci oddawali głosy na wybrany bank w dziewięciu kategoriach konkursowych poprzez aplikację zamieszczoną na stronie zlotybankier.pl. lub korzystając z jej wersji mobilnej. Najlepsze usługi bankowe typowali również facebookowicze na fanpage’ach organizatorów konkursu.

Prezes Zarządu Credit Agricole Bank Polska, Romuald Szeliga, odbierając pamiątkową statuetkę, podziękował internautom, którzy głosowali na „Kredyt prostoliczony” oraz przyznał, że nagroda cieszy go tym bardziej, że jest pierwszą, od momentu, gdy pod koniec wrześnie ubiegłego roku bank zmienił markę na Crédit Agricole. Romuald Szeliga wyraził również nadzieję, że w kolejnej edycji plebiscytu Credit Agricole będzie się ubiegał o uznanie głosujących także w pozostałych kategoriach konkursowych.

Credit Agricole Bank Polska zaproponował klientom w 2011 roku „Kredyt prostoliczony”, który dobrze znali z oferty LUKAS Banku. Każdy 1 tys. zł pożyczony od banku kosztował 10 zł miesięcznie. Oferta była zgodna z mottem, które przyświeca działaniom Credit Agricole Bank Polska – „Prosto i z sensem”.

Trzecia edycja plebiscytu Złoty Bankier stała się pretekstem do głębszego podsumowania stanu rynku bankowego i wskazania jego perspektyw na 2012 rok. Publikacją towarzyszącą wydarzeniu jest raport „Najlepsze produkty bankowe 2011 oczami klientów”, który można pobrać TUTAJ.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska