Internet 2003 – raport specjalny

To swoistego rodzaju podsumowanie i głębsza analiza, która pozwoli z pewnością właścicielom biznesów i twórcom stron WWW lepiej przygotować się do potrzeb rynku w 2004 roku. Ale z publikacji wynika wiele ciekawych informacji także dla przeciętnego użytkownika Internetu, ponieważ Internet w minionym roku obfitował w wiele wydarzeń. Ciągłe zapotrzebowanie na szybką i łatwo dostępną informację sprawiło, że wśród wyszukiwarek można obserwować bój o klienta. W roku 2003 doświadczyliśmy rosnącej komercjalizacji usług w Internecie; wiele serwisów wprowadziło model czerpania korzyści finansowych ze swoich działalności, jeszcze inne zdecydowały się na całkowite zamknięcie modelu non-profit.

W końcu 2003 rok to wielkie zmiany i innowacje w sprzedaży internetowych domen. Co warto podkreślić wzrost gospodarczy w kraju odbił się także w wydatkach na reklamę on-line, analitycy mówią wręcz o 40% wzroście i zapowiadają na bieżący rok utrzymanie kondycji rosnącej. Wzrasta także świadomość samej reklamy w Internecie, który staje się medium coraz częściej porównywalnym z radiem, TV czy prasą.

Raport to także statystyka ponad 7 mln polskich internautów i analiza ich zachowań na podstawie najchętniej wpisywanych fraz w wyszukiwarki, to świat, który nas otacza i który powinniśmy znać.

Internet 2003 – raport specjalny można pobrać stad: http://www.webinside.pl/raport.php