Aby wziąć udział w zabawie należy przysłać do portalu zdjęcie kandydatki, dołączając je do zgłoszenia ze strony konkursowej (http://dziewczyna.interia.pl/). Pierwszy etap konkursu zakończy się opublikowaniem w INTERIA.PL fotografii 100 kobiet, wybranych przez komisję konkursową. W kolejnym etapie zabawy miejsce jury zajmą użytkownicy portalu, którzy wskażą cztery finalistki, a następnie wyłonią spośród nich najpiękniejszą internetową dziewczynę wakacji.
Sponsorem serwisu konkursowego jest firma Ziaja, która ufundowała 100 zestawów kosmetyków dla półfinalistek oraz preparaty z najnowszej serii dla finałowej czwórki.
– „Zostań Internetową Dziewczyną Wakacji!” to nasze kolejne wspólne przedsięwzięcie z INTERIA.PL – wyjaśnia Izabela Słomczewska z Działu Marketingu Ziaja LTD.
– Zdecydowaliśmy się na nie, bo jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów konkursu „Nurkowanie w opalanie”, prowadzonego w portalu w ubiegłym miesiącu – dodaje.