Internetowa kampania ING Banku Śląskiego

Na stronie http://www.ing.pl/oszczednosci/ przedstawione są podstawowe informacje na temat Otwartego Konta Oszczędnościowego ING Banku Śląskiego oraz promocji polegającej na podwyższonym oprocentowaniu, które obecnie wynosi 6,5%. Przewodnikiem po serwisie jest Marek Kondrat, aktor, który firmuje produkty Grupy ING. Strona promowana będzie przez kampanię obejmującą portale i komunikator. Całość działań e-marketingowych jest uzupełnieniem kampanii prowadzonej w innych mediach (prasa i telewizja) i jest zgodna wizerunkowo ze strategią ING Banku Śląskiego.

Otwarte Konto Oszczędnościowe jest alternatywą wobec tradycyjnych ofert oszczędzania pieniędzy. Umożliwia oszczędzanie z pominięciem uciążliwych ograniczeń typowych dla lokaty, jak np. brak możliwości wypłacania pieniędzy, progi kwotowe. Jego zaletą są jasne zasady zarządzania środkami pieniężnymi, wysokie oprocentowanie, stały dostęp do lokowanych pieniędzy oraz oprocentowanie zgromadzonych środków już od pierwszej złotówki. Dodatkową zachętą do wpłacania oszczędności na Otwarte Konto Oszczędnościowe jest promocja polegająca na wyższym oprocentowaniu środków (4,5%+2%) do 22 lipca.