Internetowa platforma walutowa BPH DealingNet dostępna dla MSP

„Z DealingNet zawsze znajdziesz najlepszy kurs” – pod takim hasłem Bank BPH rozpoczął kampanię marketingową promującą dostępność internetowej platformy walutowej DealingNet dla małych i średnich firm.

BPH DealingNet to rozwiązanie stworzone z myślą o importerach i eksporterach, zapewniające im przede wszystkim zmniejszenie kosztów prowadzonych operacji walutowych. Rozwiązanie to dobrze wpisuje się w potrzeby przedsiębiorstw uczestniczących w handlu zagranicznym, które w ostatnim czasie funkcjonują w warunkach zwiększonej niepewności związanej m.in. z bezprecedensową zmiennością kursów walutowych.

Jest to kolejna zaawansowana technologicznie usługa, która do niedawna wykorzystywana była tylko przez duże firmy i korporacje, a obecnie jest dostępna także dla małych i średnich firm.

Głównymi atutami internetowej platformy walutowej BPH DealingNet są:

Przewagą BPH DealingNet nad konkurencyjnymi rozwiązaniami jest pełna integracja z systemem bankowości internetowej, dzięki której klient, używając jednego loginu i hasła, może korzystać z oferty produktów bankowych oraz być w bieżącym kontakcie z rynkami finansowymi.

Obecnie z BPH DealingNet aktywnie korzysta już kilka tysięcy użytkowników. Aby korzystać z DealingNet wystarczy otworzyć rachunek firmowy w Banku BPH.

Zalety i szeroki zakres funkcjonalności platformy walutowej Banku BPH zostały też docenione i nagrodzone przez niezależnych ekspertów z Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, którzy przyznali DealingNet prestiżowy tytuł Europrodukt 2008.

Działania marketingowe promujące platformę DealingNet będą prowadzone między innymi w prasie codziennej, miesięcznikach branżowych oraz w Internecie.

Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy, zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.
Źródło: Bank BPH