Internetowy wniosek o udzielenie gwarancji zapłaty wadium

Internetowy wniosek o udzielenie gwarancji zapłaty wadium:

• umożliwia szybkie i łatwe uzyskanie gwarancji zapłaty wadium,

• automatycznie weryfikuje składane aplikacje (z chwilą wprowadzeniu danych) i podaje wynik klientowi,

• ogranicza ilość niezbędnych kontaktów (jedyny kontakt osobisty następuje przy podpisaniu umowy o gwarancję i odbiorze gwarancji)

• ogranicza formalności do minimum – bez konieczności osobistego składania pisemnego wniosku o udzielenie gwarancji.

Po wpisaniu danych do wniosku umieszczonego na stronie internetowej Ergo Hestii, klient uzyskuje informację zwrotną o wyniku dokonanej automatycznie oceny jego wniosku.

W przypadku pozytywnej oceny, specjalista Hestii z wybranego przez klienta Przedstawicielstwa umówi się z wnioskodawcą gwarancji na spotkanie mające na celu zawarcie umowy. W trakcie spotkania pracownik Przedstawicielstwa Hestii dokonuje weryfikacji zgodności danych zawartych we wniosku internetowym z dokumentacją źródłową oraz przyjmuje podpisy osób reprezentujących wnioskodawcę gwarancji na stosownych dokumentach.

W przypadku, gdy wniosek nie został zaakceptowany ze względu na negatywny wynik automatycznej oceny, istnieje możliwość uzyskania gwarancji po dokonaniu przez specjalistę Ergo Hestii powtórnej oceny ryzyka.

Obecnie na stronie www.hestia.pl można on-line ubezpieczyć: mieszkania i domy, OC osób fizycznych, NNW, Hestię Podróże, Feminę – dla kobiet, Forteo, a także sprawdzić stan rachunku

w OFE Ergo Hestia.

Klienci mają do dyspozycji również Internetowy Poradnik Poszkodowanego, który krok po kroku prowadzi przez kolejne etapy procesu likwidacji szkód. Dzięki opcji drukowania treści portalu każdy może – np. przed wyjazdem w podróż – wydrukować i zabrać z sobą materiały pomocne w razie wystąpienia nieszczęśliwego zdarzenia. Dla wszystkich, których proces likwidacji szkody już trwa, Ergo Hestia udostępniła formularze, druki oraz wskazówki, co należy robić w określonych sytuacjach.

Użytkownicy serwisu internetowego Grupy Ergo Hestia mogą też porozmawiać z pierwszym w Polsce wirtualnym doradcą w procesie likwidacji szkód – Lingubotem™ Hubertem.