Interpress w służbie bezpieczeństwa Szkoły Auto

Wszystkie konkursy skierowane były do szerokiej grupy osób powyżej 18-go roku życia, posiadających prawo jazdy. Nagrodami w poszczególnych rozgrywkach były zaproszenia na bezpłatne szkolenia z zakresu bezpiecznej jazdy Szkoły Auto.

Przygotowane konkursy odbywały się przy współpracy z portalem internetowym Interia.pl, na którym emitowano wspierającą kampanię billboardową oraz radiem RMF FM w którym emitowany był spot zapraszający do wspólnej zabawy.

Konkursy cieszyły się wyjątkowo dużym zainteresowaniem. Szacunkowo w każdym z nich brało udział ok. 550 osób dziennie. W sumie w czasie trwania każdego z konkursów oglądalność strony internetowej Szkoły Auto zwiększyła się o 700 %.

Agencja Interpress współpracuje z firmą Skoda Auto Polska od sześciu lat, głównie w zakresie wszelkich działań związanych z Internetem. Interpress jest odpowiedzialny za projekt, wykonanie, oraz bieżącą aktualizację serwisu internetowego Szkoły Auto.