Investing in Poland 2010 zwiększyło nakład

Wydawnictwo Valkea Media SA podwoiło nakład rocznika Investing in Poland 2010.  Przygotowana przez dziennikarzy Warsaw Business Journal we współpracy z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. oraz największymi izbami bilateralnymi działającymi w Polsce (SPCC, BPCC, AmCham, AHK i Niderlandzką Izbą Gospodarczą) publikacja spotkała się ze szczególnym zainteresowaniem inwestorów oraz instytucji ich obsługujących – zaplanowannakład publikacji (10 tys. egz. drukowanych) został wyczerpany w ciągu zaledwie 3 miesięcy, zanotowano prawie 1 500 pobrań publikacji w wersji elektronicznej ze strony PAIiIZ. 

Dodatkowy nakład ok. 8 tys. egzemplarzy pojawił się na rynku w styczniu. Publikacja dostępna jest zarówno w wersji drukowanej, jak i elektronicznej. Dodruk publikacji współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki – Poddziałanie 6.2.1 Wsparcie dla sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, który zakłada ułatwienie polskim przedsiębiorcom i zagranicznym inwestorom dostępu do profesjonalnej i kompletnej informacji w zakresie eksportu i inwestycji. Rocznik Investing in Poland 2010 – zdaniem Renaty Iwaniuk, Naczelnik Wydziału Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów Ministerstwa Gospodarki – doskonale wpisuje się w realizowany projekt, to warte uwagi kompendium wiedzy m.in. dla firm zagranicznych planujących inwestować w Polsce w zakresie klimatu inwestycyjnego kraju, z charakterystyką poszczególnych województw, SSE, parków przemysłowo-technologicznych  wzbogacone o komentarze ekspertów. Blisko 4 000 egz. rocznika trafiło do Ministerstwa Gospodarki oraz 46 Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP, zlokalizowanych za granicą.

Oprócz sprzedaży egzemplarzowej, publikacja dystrybuowana jest w placówkach handlowych i ekonomicznych w Polsce i za granicą, podczas najważniejszych targów i konferencji ekonomiczno-gospodarczych. Ponad 1 000 egz. rocznika trafiło w roku 2009 do uczestników Forum Ekonomicznego w Krynicy, Expo Real w Monachium czy Mapic w Cannes. W marcu 2010 r. Investing in Poland 2010 stanowił będzie merytoryczne uzupełnienie panelu dyskusyjnego Poland: land of opportunit? zorganizowanego przez Warsaw Business Journal podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości i Inwestycji MIPIM  w ramach Roku Polskiego.  

Kolejny projekt z cyklu publikacji skierowanych do inwestorów planowany jest na kwiecień 2010.  

Źródło: Warsaw Business Journal