Inwestorzy czytają FORBESA

Celem raportu WarsawScan 2007, opublikowanego przez NBS Public Relations, jest ocena jakości relacji inwestorskich prowadzonych przez największe spółki giełdowe. Badania są również cennym źródłem wiedzy o oczekiwaniach inwestorów w zakresie komunikacji i informacji niezbędnych w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.

Badania do raportu zostały zrealizowane przez agencję badawczą ARC Rynek i Opinia w okresie kwiecień – czerwiec 2007 r. Wzięło w nich udział 50 analityków i zarządzających aktywami reprezentujących krajowe domy maklerskie, fundusze inwestycyjne i emerytalne oraz instytucje zarządzające aktywami. Badaniem objęte zostały spółki, które na koniec roku znajdowały się w indeksie WIG20 oraz 20 największych firm (pod względem obrotów) z MIDWIG.

Agencja NBS Public Relations powstała w 1989 r. i specjalizuje się w finansowym oraz korporacyjnym public relations.