IPRA dla Partner of Promotion

Do konkursu zgłoszono w tym roku 405 prac z 46 krajów. Do finału zakwalifikowało się 107 projektów, które oceniane były w 21 kategoriach. – Ponownie wysoki poziom zgłoszeń był prawdziwym wyzwaniem dla członków Jury. Zgłoszenia do Golden World Awards reprezentują najwyższy poziom i najlepsze praktyki z całego świata. Z pewnością nagrodzone projekty przyniosły spodziewane korzyści organizacjom i firmom, na rzecz których były prowadzone – powiedział Michael Register, Przewodniczący Jury.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) jest najważniejszym międzynarodowym stowarzyszeniem zrzeszającym profesjonalnych praktyków public relations z ponad 100 krajów. Działalność IPRA obejmuje prowadzenie międzynarodowego magazynu on-line IPRA FrontLine oraz organizację seminariów i konferencji z zakresu public relations. Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations prowadzi kampanię na rzecz przejrzystości mediów, a także corocznie przyznaje nagrody IPRA Golden World Awards dla najlepszych programów PR z całego świata. Siedziba Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Realtions mieści się w Wielkiej Brytanii. Więcej informacji o IPRA można znaleźć na stronie www.ipra.org.