IQ Marketing dla CitiFinancial

Kontynuując opracowaną wspólnie z agencją IQ Marketing strategię komunikacji, której celem jest budowanie ruchu w oddziałach banku zlokalizowanych na terenie całej Polski, CitiFinancial wprowadza w obieg nowe materiały informacyjne zachęcające konsumentów do zapoznania się z ofertą pożyczek gotówkowych. Główny przekaz komunikacyjny podkreśla zalety korzystania z usług CitiFinancial: łatwość i szybkość uzyskania pożyczki, minimum formalności, dowolność celu.

W ramach odświeżenia komunikacji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS (ulotki, plakaty) dystrybuowanych siłami CitiFinancial w oddziałach i okolicach oddziałów banku, przychodniach lekarskich, urzędach, na przystankach i w komunikacji miejskiej. Agencja zaprojektowała również ogłoszenia prasowe zamieszczane w prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz reklamy planszowe dla lokalnych TV.

Dodatkowo po raz pierwszy CitFinancial zdecydował się na komunikację w swoich oddziałach wartości dodanej do produktu – ubezpieczenia zabezpieczającego spłatę otrzymanej pożyczki. Usługa pod nazwą Raty Ubezpieczone dostępna jest w dwóch wariantach: pakiet A zawierający ubezpieczenie na Życie, od czasowej lub trwałej niezdolności do pracy i kalectwa oraz pakiet B rozszerzony o ubezpieczenie na wypadek utraty pracy. Agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS – ulotek

i plakatów.

CitiFinancial stanowi częsć Banku Handlowego w Warszawie SA. W Polsce działa od

2002 r. Obecnie posiada 53 oddziały na terenie całego kraju i ich liczba cały czas rośnie. Swoim klientom oferuje m.in. łatwo dostępną pożyczkę gotówkową, na dowolny cel oraz pożyczkę na konsolidację zadłużeń „Jedna rata”. Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za realizację strategii reklamowej produktów CitiFinancial w zakresie full service.