IQ Marketing dla marki Flora pro.activ

Akcja jest powiązana czasowo ze Światowym Dniem Serca, który odbył się 25 września 2005 r., a Flora pro.activ była jego głównym partnerem. Celem akcji jest zbudowanie wizerunku Flory pro.activ jako eksperta w sprawach zdrowego serca oraz walki z cholesterolem, jak również wzrost świadomości marki wśród konsumentów. Grupę docelową działań promocyjnych stanowią osoby powyżej 30 roku życia, zarówno aktywni zawodowo, jak i już niepracujący, mieszkańcy większych miast, osoby prowadzące aktywny i zdrowy tryb życia, dbające o swój wygląd zewnętrzny, pragnące cieszyć się życiem jak najdłużej.

Akcja będzie odbywała się przez 8 kolejnych weekendów w największych sieciach handlowych w Polsce. Hostessy, stojące na terenie hipermarketów, będą rozdawały w tym czasie testy, dzięki którym każdy będzie mógł określić swoje aktualne czynniki ryzyka chorób sercowo-naczyniowych. Mini testy będą również dołączone do promocyjnych opakowań produktów Flora pro.activ (margaryny i napojów jogurtowych). Dodatkowo, dla podkreślenia prozdrowotnego charakteru Flory pro.activ każdy, kto zadeklaruje chęć zakupu produktu, otrzyma próbkę pieczywa Fitness Style firmy Schulstad.

W ramach komunikacji akcji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS oraz bookletów i zawieszek do opakowań promocyjnych. Agencja odpowiada również za przeprowadzenie działań hostessowych w hipermarketach. Dodatkowo akcja „Kieruj się sercem” jest komunikowana w prasie codziennej, TV i radio. Reklamę TV i radiową przygotowała i wykonała agencja Heureka, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.

„Ogólnopolska akcja Zapobiegania Chorobom Serca jest kolejnym etapem wizerunkowo-edukacyjnej strategii realizowanej dla marki Flora pro.activ. W związku z tym, iż świadomość naszego społeczeństwa na temat chorób serca i składników naszej diety, które pozwalają im zapobiegać jest jeszcze niewielka, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów. Współpracujemy m.in. ze Światową Federacją Serca i Polskim Towarzystwem Badań nad Miażdżycą. W celu rozpowszechniania wiedzy na temat czynników ryzyka chorób serca i propagowania zdrowego trybu życia został również powołany do życia Instytut Flory (www.florainstytute.pl)” – powiedziała Agnieszka Bielecka, brand manager marki Flora

Akcja potrwa do końca listopada 2005 r.