IQ Marketing dla marki Rama

Promocja oparta jest na mechanizmie buy&get. Każdy, kto zbierze trzy kody kreskowe z dowolnych produktów Rama może otrzymać pudełko na kanapki z wizerunkiem znanych i uwielbianych przez dzieci postaci Disney’a. Nagrody można odbierać od 1 września w salonikach prasowych sieci Kolporter lub otrzymać pocztą, po wcześniejszym wysłaniu kodów kreskowych na wskazany adres. Promocją objęte są produkty Rama Classic, Rama Yoghurt, Rama Olivio, Rama Cremefine, Rama Creme Bonjour.

Celem promocji jest wzrost sprzedaży produktów Rama oraz utrwalenie wizerunku Ramy jako idealnego i zdrowego dodatku do kanapek, przygotowywanych również dla dzieci do szkoły. Grupę docelową działań promocyjnych stanowią kobiety posiadające dzieci w wieku szkolnym, mieszkanki dużych i średnich miast, odpowiadające za codzienne zakupy, dbające o zdrowie swoje i swojej rodziny.

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS dostępnych w sieciach handlowych i wybranych punktach handlu tradycyjnego. Promocja „Smaruj do szkoły” wsparta jest również kampanią TV oraz reklamą prasową w prasie dziecięcej. Potrwa do końca października b.r.