Jak budować Multi – Level Marketing. Którędy prowadzi droga, a którędy nie

Dzisiejszy świat biznesu wymaga od managerów wykazania się doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi, zdolnościami przywódczymi, a także talentem do przewidywania kroków konkurencji. Nawet najlepszy strateg sam nie poradzi sobie na polu bitwy – potrzebuje zgranego i kompetentnego zespołu. Jak takim umiejętnie zarządzać? Odpowiedź znajdziesz w nowej książce Ivo Tomana „Jak budować Multi – Level Marketing. Którędy prowadzi droga, a którędy nie”.

„Jak budować MLM” jest praktycznym poradnikiem dla nowoczesnego menedżera nie tylko z branży marketingu wielopoziomowego. Autor zebrał w nim szereg praktycznych wskazówek, które powstały i sprawdziły się podczas wieloletniej praktyki handlowca i managera. Może wykorzystać je każdy kto zarządza zespołem ludzi – deleguje zadania, motywuje, kontroluje. Toman szczególnie dużo uwagi poświęcił motywacji. Pokazuje jak motywować w sposób niepostrzeżony i odnajdować w ludziach pokłady samomotywacji. Stara się przekonać czytelnika, że kluczem do sukcesu w budowaniu i zarządzaniu zespołem jest mentoring. Prezentuje gotowe narzędzia jak np. testy obiektywnej oceny siebie i współpracowników czy diagramy oceny efektywności pracy, które z pewnością będą pomocą podczas oceny pracowników. Podkreśla również wagę samodoskonalnia managera i pokazuje w jaki sposób rozwijać swoje talenty. 

Wszystkie te rady są jasne i mają pewną ogromną zaletę — są wyjątkowo praktyczne, jak recepta gotowa do realizacji od zaraz.

Książkę można kupić na stronie: www.klubbogatych.pl

Patroni wydania : Bankier.pl, PRNews.pl, Newsline.pl, Eurofirma.

Informacje o Internet Business Partner – wydawcy książki znajdziecie Państwo na stronie: www.ibpartner.pl

W przedsprzedaży do 15.10.2010 r. książę można kupić z 10 % rabatem.

Źródło: PR News