Jak docenić własnego pracownika? Dać go na billboard!

Pramerica Życie TUiR SA ruszyła z unikatową kampanią outdoorową pod hasłem „Profesjonalizm w każdym detalu”. Nowa kampania opiera się 22 różnych layoutach, na każdym z nich występuje inny agent ubezpieczeniowy Pramerica, zwany Life Plannerem®, a każdy billboard jest przypisany do konkretnego regionu, w którym działa osoba widoczna na fotografii.

Kampania obejmuje cały kraj i potrwa do końca czerwca, z kolejną odsłoną w listopadzie. Wykorzystuje ok. 300 nośników reklamy zewnętrznej. Jak mówi Bożena Głowacka – Szwajca, rzecznik prasowy firmy, najważniejsze przesłanie kampanii dotyczy spersonalizowanej obsługi oraz bogatej wiedzy i doświadczenia, jakie posiadają współpracownicy Pramerica Życie. “17 osób występujących na zdjęciach to nasi prawdziwi agenci, doskonale rozpoznawalni w regionie lokalizacji tablic” – mówi Bożena Głowacka – Szwajca. “Spodziewamy się, że takie podejście wzbudzi zaufanie u klientów i podkreśli wyjątkowy charakter usług świadczonych przez naszych specjalistów. Bo przecież jak lepiej zakomunikować odbiorcom reklamy, iż to właśnie Pramerica traktuje każdego z najwyższą atencją, bardzo indywidualnie?” – dodaje.

Aby to zaznaczyć i przekazać wiarygodne przesłanie, kampania opiera się na autentycznych wizerunkach profesjonalistów. „Zamiast tworzyć ikonę superdoradcy / agenta ubezpieczeniowego specjalnie dla reklamy za pomocą wynajętego modela czy aktora, woleliśmy pokazać prawdziwych ludzi z krwi i kości współpracujących z nami. Są to nasi najlepsi specjaliści o największych osiągnięciach” – mówi Bożena Głowacka – Szwajca. „W ten sposób po raz kolejny pokazujemy, jak dużą wagę firma przywiązuje do swoich współpracowników, a także jak wysoko cenimy ich profesjonalizm i doświadczenie”. 
Źródło: Pramerica Życie TUiR SA