Jak instytucje finansowe mogą wykorzystać kryzys w działaniach komunikacyjnych? Kolejna „Rewolucja w Finansach”

Tematem kolejnego spotkania z cyklu „Rewolucja w Finansach” będzie komunikacja instytucji finansowych w czasie kryzysu.  Spotkanie rozpocznie się 27 maja o godzinie 10.00 w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Na dźwięk słowa kryzys, większości z nas na myśl przychodzi pasmo problemów, które staną się przeszkodą w działaniu naszej firmy i realizacji staranie przygotowywanych planów. Czy komunikacja w czasie kryzysu rzeczywiście jest problemem? Czy zmienia on zachowanie klientów? Jaką rolę w okresie zawirowań odgrywa HR? Na te oraz inne pytania odpowiedzą eksperci podczas trzeciego już z cyklu spotkań „Rewolucja w finansach”.

Kolejna edycja „Rewolucji w finansach” zostanie poświęcona odpowiedzi, w jaki sposób firmy z branży finansowej mogą wykorzystywać narzędzia komunikacji, aby zwiększyć przewagę nad konkurencją w czasie kryzysu i po wyjściu z niego. Chcemy przekonać prelegentów do tego, że kryzys to nie tylko pasmo niekończących się problemów, ale również szansa na szybkie i skuteczne działania, które pozwolą nam zdystansować konkurencję – mówi Paweł Tomczuk, wiceprezes Ciszewski Financial Communications.

W trakcie spotkania odbędą się również dwa panele dyskusyjne „Czy czasy kryzysu to dobry moment na wprowadzenie nowej marki lub rebranding?” oraz „Czy instytucje finansowe zdały egzamin z kryzysu, czyli jak kryzys finansowy zmienia się w kryzys wizerunkowy”.

– W czasie poprzedniego spotkania, którego tematem była edukacja finansowa, dyskutowaliśmy o tym, w jaki sposób media, PRowcy i instytucje finansowe mogą pomóc społeczeństwu w przetrwaniu kryzysu. 27 maja na kryzys spojrzymy z punktu widzenia przedsiębiorców, dla których z pewnością jest to okres dynamicznych zmian, ale nie koniecznie złych. Pól, na których można pokonać konkurencję dzięki komunikacji jest co najmniej kilka – wprowadzenie nowej marki, rebranding, działania HR, czy komunikacja w Internecie. Wszystkie te tematy zostaną poruszone w czasie spotkania – dodaje Michał Macierzyński, wiceprezes Fundacji internetPR.

W spotkaniu udział wezmą m.in.:

Michał Macierzyński – wiceprezes, Fundacja InternetPR
Paweł Tomczuk – wiceprezes, Ciszewski Financial Communications
dr hab. Dominika Maison – prezes firmy badawczej, Dom Badawczy Maison
Justyna Szafraniec – Dyrektor Departamentu Komunikacji i Analiz, Finamo S.A.
Dominika Kraśko-Białek – Aviva CU
Jerzy Ciszewski – prezes, Ciszewski Public Relations
Zofia Żelichowska – partner, Morgan Brown Group
Leszek Olszański – szef serwisów biznesowych, Gazeta.pl
Nina Hałabuz – Gazeta Wyborcza
Artur Adamowicz – partner, Talking Hades PR

Organizatorami spotkania są Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie odbędzie się pod patronatem Fundacji InternetPR, przy współpracy z Ciszewski Financial Communications. Program spotkania, formularz zgłoszeniowy oraz szczegóły dotyczące uczestników są dostępne na stronie www.rewolucjawfinansach.pl. Patronami medialnymi cyklu są: prnews.pl, newsline.pl, newspoint.pl, netPR oraz prfinansowy.pl.

Kontynuacją części formalnej będzie wieczorne spotkanie w warszawskim klubie Level ( ul. Chmielna 9a), które rozpocznie się o godz. 19.00. Gościem specjalnym będzie Krzysztof Kaczmar, Dyrektor Fundacji Kronenberga.
Źródło: internetPR.pl