Jak obronić wynik banków, nie zwiększając opłat dla klientów? Panel dyskusyjny I Banking Profitability Forum

Czy można obronić wynik dochodowy dla banków w inny sposób niż tylko zwiększając opłaty dla klientów? Jakie mogą być główne strategie działań? W jakich obszarach banki powinny konkurować, a gdzie jest obszar na współpracę? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali uczestnicy panelu dyskusyjnego otwierającego pierwszą edycję konferencji Banking Profitability Forum.

Dyskutantami byli:
Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku
Mieczysław Groszek, wiceprezes Związku Banków Polskich
Tomasz Dymowski, dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Produktową i Relacjami z Klientami w Raiffeisen Polbank
Karol Stec, dyrektor ds. koordynacji projektów w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Debatę poprowadził redaktor naczelny Bankier.pl dr hab. Bogusław Półtorak.