Jak zarządzać kampaniami informacyjnymi na urządzeniach samoobsługowych – zastosowanie systemu ProSales

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom Wincor Nixdorf stworzył system ProSales – narzędzie do tworzenia oraz zarządzania kampaniami marketingowymi na urządzeniach samoobsługowych. Program umożliwia utworzenie oraz obsługę wielu kampanii jednocześnie, stały monitoring oraz przygotowywanie raportów na temat skuteczności przeprowadzenia poszczególnych kampanii. W dowolnej chwili można uzyskać on-line cząstkowe rezultaty. Wszystko to jest możliwe dzięki Centrum Monitorowania, którym dysponuje firma Wincor Nixdorf.

System pozwala określać następujące parametry kampanii:

• Całkowitą Liczbę Wyświetleń (Total spots) – liczba wyświetleń danej kampanii dla wszystkich klientów, w różnych terminach, w określonych odstępach czasowych, na dokładnie określonych urządzeniach

• Całkowitą Liczbę Reakcji (Total reactions) – całkowita liczba reakcji klientów, do których skierowana była dana kampania

• Całkowitą Liczbę Wyświetleń dla określonego klienta (Spots/Customer) – całkowita liczba wyświetleń danej kampanii dla jednego, ściśle określonego klienta

• Reakcja/Klient (Reaction/Customer) – całkowita liczba reakcji klienta na daną kampanię

Po zakończeniu kampanii uzyskuje się całkowite zestawienie, szczegółowo opisujące osiągnięte wyniki, gdzie dokładnie można zbadać, ile razy klient wybrał opcję TAK lub NIE.

Daje to bankowi nowe możliwości bezpośredniego dotarcia do określonego klienta lub grupy, – przez co zwiększa się też skuteczność. ProSales może być zintegrowany z dowolnymi systemami CRM – niezależnie od dostawcy.