1-go maja MultiBank rozpoczął kampanię promującą rachunki ze zwrotem opłat dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet, outdoor oraz powierzchnię witryn w placówkach. Akcja potrwa do 31 czerwca 2009 r.
W ogólnopolskich i tematycznych stacjach radiowych ukażą się spoty prezentujące głosy klientów wyjaśniających dlaczego wybrali rachunek osobisty w MultiBanku. Bank nawiązuje w ten sposób do Godła Jakości Obsługi 2008 – nagrody, którą otrzymał na podstawie opinii konsumentów o poziomie usług świadczonych przez instytucje.
– Jakość to jeden z podstawowych elementów pozycjonujących markę MultiBanku. Odwołujemy się do nagrody, którą niedawno otrzymaliśmy, by kolejny raz podkreślić korzyści płynące z posiadania i aktywnego użytkowania konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, że osoby aktywnie korzystające z rachunku mogą uniknąć opłat. – mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku – Treść komunikatu to odpowiedź na obecną sytuację rynkową, a szczególnie na trend powszechnego podnoszenia opłat za standardowe usługi bankowe – na przykład za prowadzenie rachunku. W MultiBanku Klient racjonalnie wykorzystujący produkty bankowe może nie odczuć tych zmian, a nawet poczynić pewne oszczędności Nowoczesnym instytucjom finansowym, a taką jest MultiBank, szczególnie zależy na budowaniu partnerskich relacji ze swoimi Klientami. Aktywna współpraca to relacja korzystna dla obu stron – dla banku i dla Klienta – dodaje.
Kreacja radiowa zachęca do wysłania wiadomości SMS o treści KONTO lub MULTIBANK pod numer 2289. Po wysłaniu SMS’a z osobą zainteresowaną założeniem rachunku w MultiBanku skontaktuje się telefonicznie doradca, który udzieli niezbędnych informacji i pomoże w dopełnieniu formalności.
W Internecie i na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych pojawią się kreacje zachęcające do skorzystania z konta ze zwrotem opłat w MultiBanku – banku wysokiej jakości. Nośnikami kampanii będą również witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku, na której pojawi się specjalna sekcja z informacjami o taryfach do rachunków i możliwościach uzyskania zwolnienia z opłat.
Kreację do kampanii przygotowała agencja K13, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Źródło: MultiBank