Janmedia podsumowuje rok 2005

W tym czasie wdrożono ponad 20 projektów interaktywnych oraz pozyskano 15 nowych klientów. Klientami Janmedia zostali między innymi: Bank Pekao SA, Koncern Energetyczny ENERGA, Lukas Bank, Helion.pl, Soraya, Makro. Polskie biuro zrealizowało też międzynarodowe projekty dla klientów takich jak Bank Światowy i Time Warner.

Agencja konsekwentnie promuje usługi związane z konsultingiem użyteczności i dostępności serwisów. W tym celu uruchomiono listę dyskusyjną oraz przeprowadzono badanie efektywności polskich serwisów korporacyjnych, którego wyniki mają zostać opublikowane w ciągu najbliższego miesiąca. Trzeba też dodać, że blogi pracowników Janmedia dotyczące ergonomii i nowych trendów w projektowaniu cieszą się duża popularnością.

Usługi związane ze zwiększaniem użyteczności stron zostały rozbudowane o możliwość przeprowadzenia badań eye-tracking.

„Ubiegły rok był dla nas wszystkich pełen wyzwań ale i satysfakcji z pracy. Udało nam się nie tylko dynamicznie wejść na polski rynek ale i zwrócić uwagę wielu firm na ważne naszym zdaniem aspekty efektywności serwisów WWW – użyteczność i dostępność. Cieszę się, że nasi polscy klienci są otwarci na nowoczesne projektowanie zgodne z usability.” – mówi Tomasz Karwatka, odpowiedzialny za wprowadzenie Janmedia do Polski

Plan na przyszły rok obejmuje dalszy rozwój usług konsultingowych oraz rozwój platformy Rainforest (między innymi włączenie modułu Support System do Rainforesta).