Naszym głównym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju sklepu. Dzięki poprawie użyteczności zwiększy się ilość powracających użytkowników a osoby pierwszy raz wchodzące do sklepu chętniej będą składać zamówienia. Już teraz ilość użytkowników podwaja się z miesiąca na miesiąc. Naszym zadaniem jest jak najlepsze wykorzystanie potencjału sklepu. – mówi Tomek Karwatka z Janmedia
Janmedia przeprowadzi testy heurystyczne oraz testy user-experience. Zbadana zostanie intuicyjność, efektywność i dostępność serwisu. Badania z użytkownikami pozwolą na sprawdzenie jak w praktyce serwis postrzegany jest przez użytkowników.
Mimo, że liczba naszych klientów rośnie bardzo dynamicznie, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie badań przez Janmedia, bo uważamy, że zawsze warto szukać nowych, jeszcze doskonalszych rozwiązań, sprawdzonych na największych internetowych rynkach świata. – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu Kolportera Holding ds. biznesu internetowego.