Jarosław Sroka w zarządzie Kulczyk Holding

2 czerwca 2009 roku Jarosław Sroka został powołany do zarządu Kulczyk Holding. Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz za politykę kadrową Grupy Kulczyk Investments.

Jarosław Sroka, dotychczas odpowiedzialny za komunikację korporacyjną, marketing i relacje międzynarodowe w Kulczyk Investments, obejmie również obszary relacji inwestorskich i zarządzania kadrami.

Jarosław Sroka pracuje w Kulczyk Investments od października 2007 roku. Wcześniej, jako wieloletni dziennikarz, redaktor naczelny wiodących polskich gazet gospodarczych, współtworzył rynek nowoczesnych mediów biznesowych w Polsce. Jest uznanym menedżerem rynku mediów, publicystą telewizyjnym i radiowym, gospodarzem międzynarodowych konferencji i seminariów.
 
Jarosław Sroka

Absolwent Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Studiował także w prestiżowej, międzynarodowej szkole liderów biznesu IESE Business School przy Uniwersytecie Navarra w Barcelonie oraz w Wyższej Szkole Bankowości i Ubezpieczeń w Warszawie.
 
Współtwórca i redaktor naczelny dziennika gospodarczego „Puls Biznesu”. W 2001 roku gazeta otrzymała tytuł „Ogólnopolskiego Dziennika Roku”. Odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie odświeżonej makiety pisma, które zostało uznane za najlepiej zaprojektowaną gazetę świata 2003 roku. Twórca kompleksowej koncepcji przebudowy merytorycznej oraz graficznej „Gazety Prawnej”. W ciągu dwóch lat, jako redaktor naczelny, uczynił z tego tytułu największy dziennik gospodarczy i najbardziej cenione źródło informacji kadry menedżerskiej. Wcześniej był również redaktorem naczelnym tygodnika „Newsweek Polska”, redaktorem oraz publicystą „Gazety Bankowej”, komentatorem parlamentarnym dziennika „Nowa Europa”, stażystą największego belgijskiego dziennika „Le Soir”. Przez trzy lata współtworzył i prowadził cykliczny program ekonomiczny „Puls, Biznes i Giełda” na antenie telewizji Polsat. Stały komentator ekonomiczny Radia PIN i radiowej Trójki.
W 2003 roku wyróżniony przez czasopismo „Media i Marketing Polska” tytułem „Redaktor Naczelny Roku”.

Źródło: PR News