Jej wygodność Mini Ratka

PKO BP

Pod hasłem „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA”  PKO Bank Polski uruchomił nową kampanię pożyczki gotówkowej. 14 sierpnia ruszyła jej nowa odsłona. WEJDŹ DO KRÓLESTWA MINI RATKI PKO BANKU POLSKIEGO, GDZIE PANUJE SZYBKOŚĆ I WYGODA – brzmi kontynuacja sentencji.


PKO Bank Polski odpowiadając na oczekiwania klientów poszukujących wygodnego, nowoczesnego i błyskawicznego dostępu do dodatkowych środków przy niezbędnym minimum formalności oferuje swój koronny produkt kredytowy – popularną pożyczkę „Mini Ratkę”.

O pożyczkę gotówkową do 24 000 zł wraz z kredytowanymi kosztami, dostępną bez zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach – wystarczy dowód osobisty i wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy można wnioskować w placówkach Banku, przez telefon, lub Internet.

Środki przekazywane są do dyspozycji klienta nawet tego samego dnia. Klienci mają możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeniowych od zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających spłatę pożyczki.

Nowej odsłonie Mini Ratki towarzyszy kampania reklamowa. Jej hasło to: „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA”, a jej głównym przekazem jest szybkość i wygoda w dostępie do dodatkowych środków przy minimum formalności.  Głównym kanałem komunikacji reklamowej będzie Internet wspierany przez kampanię radiową, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie. Kreacje przygotowała Agencja Warszawa, Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Kampania w mediach oraz ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca września br.

Od premiery pierwszej odsłony Mini Ratki, będącej uosobieniem samego produktu z udziałem wykreowanej postaci przypominającej wróżkę minęło 7 lat. Według opinii wielu osób, co siedem lat człowiek dostaje nową energię. Zgodnie z tą zasadą, dotychczasowa jasnowłosa, żartobliwa odtwórczyni Mini Ratki również przeszła przemianę. Obecna bohaterka to charyzmatyczna, ciemnowłosa postać, w którą w najnowszej edycji kampanii wcieliła się Justyna Napiórkowska i tym samym dołączyła do grona naszych reklamowych gwiazd bankowych.

PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad usprawnieniami procesów sprzedaży standardowej oferty pożyczki gotówkowej, niezależnie od preferowanego kanału dystrybucji. Stali klienci Banku mają dostęp do spersonalizowanej oferty pożyczki, dzięki czemu oczekiwana przez klienta kwota może znaleźć się na jego rachunku nawet w kilkanaście minut od złożenia wniosku. Ten proces jest dostępny w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO oraz za pośrednictwem Contact Center. Rozwiązania te zapewniają stałym klientom Banku efektywny dostęp do dodatkowej gotówki, tj. możliwość szybkiego otrzymania środków bez konieczności wizyty w placówce Banku.

Więcej o pożyczce gotówkowej

Informacje o pożyczce gotówkowej, w tym Taryfa prowizji i opłat bankowych, są dostępne w placówkach Banku i na www.pkobp.pl.