Jesienna kampania reklamowa ASTER

Rozpoczynająca się we wrześniu kampania ASTER została zaplanowana do końca grudnia br. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży TRIPLE PLAY, czyli połączonych usług telewizji (kablowej i cyfrowej), internetu bez limitu oraz telefonii cyfrowej. Media użyte w kampanii zostały dobrane pod kątem realizacji celów marketingowych ASTER.

Hasłem przewodnim wizerunkowej części kampanii, eksponowanej na nośnikach reklamy zewnętrznej: przystankach tramwajowych oraz wagonach warszawskiego metra, jest Jeden kabel, trzy korzyści.

W mediach sprzedażowych zostanie on wzmocniony komunikatem: telewizja + internet + telefon już od 99,99 zł brutto miesięcznie. Jego celem jest zachęcenie potencjalnych klientów do zakupu oferty zintegrowanej ASTER poprzez pokazanie wymiernych korzyści finansowych. W tej części kampanii zostanie wykorzystana prasa stołeczna (Gazeta Wyborcza Stołeczna, Co jest grane, Metro, Metropol, Życie Warszawy, Rzeczpospolita), ramki w metrze oraz reklama w Internecie (m.in. w serwisach Warszawa On Line, Warszawa.pl, Gazeta.pl – Warszawa, Metro.pl, wp.pl, pogodzinach.pl, wirtualna.warszawa.pl, chip.pl, stopklatka.pl, onet.pl.)

Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 – 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym.

We wszystkich materiałach reklamowych ASTER promuje swój serwis internetowy a także numery infolinii oraz adresy Centrów Sprzedaży.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, formy internetowe FF Creation, media zaplanował Mediaedge:cia.