Rozpoczynająca się we wrześniu kampania ASTER została zaplanowana do końca grudnia br. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży TRIPLE PLAY, czyli połączonych usług telewizji (kablowej i cyfrowej), internetu bez limitu oraz telefonii cyfrowej. Media użyte w kampanii zostały dobrane pod kątem realizacji celów marketingowych ASTER.
Hasłem przewodnim wizerunkowej części kampanii, eksponowanej na nośnikach reklamy zewnętrznej: przystankach tramwajowych oraz wagonach warszawskiego metra, jest Jeden kabel, trzy korzyści.
W mediach sprzedażowych zostanie on wzmocniony komunikatem: telewizja + internet + telefon już od 99,99 zł brutto miesięcznie. Jego celem jest zachęcenie potencjalnych klientów do zakupu oferty zintegrowanej ASTER poprzez pokazanie wymiernych korzyści finansowych. W tej części kampanii zostanie wykorzystana prasa stołeczna (Gazeta Wyborcza Stołeczna, Co jest grane, Metro, Metropol, Życie Warszawy, Rzeczpospolita), ramki w metrze oraz reklama w Internecie (m.in. w serwisach Warszawa On Line, Warszawa.pl, Gazeta.pl – Warszawa, Metro.pl, wp.pl, pogodzinach.pl, wirtualna.warszawa.pl, chip.pl, stopklatka.pl, onet.pl.)
Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 – 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym.
We wszystkich materiałach reklamowych ASTER promuje swój serwis internetowy a także numery infolinii oraz adresy Centrów Sprzedaży.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, formy internetowe FF Creation, media zaplanował Mediaedge:cia.