W miniony weekend Targi Mieszkań, Domów i Wyposażenia w Hali Arena odwiedziło blisko 8550 mieszkańców Poznania i okolic. Biorąc pod uwagę ilość zwiedzających oraz nastroje samych wystawców można sądzić, że zastój na rynku mieszkaniowym mamy już za sobą.
Jesienna edycja Targów Mieszkań, Domów i Wyposażenia zgromadziła 81 wystawców, wśród których zdecydowanie dominowały firmy deweloperskie. Podczas targów nie obyło się bez debiutów nowych inwestycji.
Wśród nich dużym zainteresowaniem cieszył się projekt firmy Skaland. W gminie Kórnik inwestor rozpoczyna budowę pierwszego etapu, w ramach którego powstanie 16 domów jednorodzinnych o skandynawskim charakterze. W kolejnych etapach, na ponad 30 hektarowym obszarze powstaną domy i budynki wielorodzinne, w których zamieszka ponad 600 rodzin. Firma Partner Developer zaprezentowała w Arenie aż dwie nowe inwestycje. Debiutująca na rynku Willa Leśna to oryginalny projekt kameralnej willi z licznymi przeszkleniami i tarasami, a także ogrodem na dachu. Druga inwestycja to osiedle Zielona Dolina w Kobylnicy. – Chociaż na targach mieszkaniowych nie podpisuje się umów odnośnie sprzedaży nieruchomości, nasze uczestnictwo na wystawie oceniamy bardzo pozytywnie – mówi Filip Przyłuski, z firmy Parter Developer. – Targi w Arenie to dwa dni spotkań z potencjalnymi klientami. Pozyskaliśmy sporo kontaktów, teraz prowadzimy już indywidualne rozmowy – podsumowuje.
Na targach również Family House zaprezentowało nowy projekt. „Koral” to 5 kondygnacyjny budynek mieszkalny, który powstanie u zbiegu ulic Czeremchowej i Grabowej. Deweloper mimo, że dopełnia obecnie wszystkich formalności związanych z inwestycją, już teraz zdecydował się przedstawić nieruchomość. – Nie możemy narzekać na brak zainteresowania nasza ofertą. Zwłaszcza cieszy nas fakt, że wiele osób wyraziło chęć otrzymania informacji, o momencie rozpoczęcia sprzedaży mieszkań w naszej nowej inwestycji „Koral”. Dokładamy wszelkich starań, aby do końca roku zaprezentować gotową ofertę – mówi Izabella Łukomska-Pyżalska, wiceprezes Family House.
Impreza tego typu to również dobry moment na wprowadzenie promocyjnej oferty. Przykładem jest znacząca obniżka cenowa projektu Elite Garbary Residence. Inwestor zaproponował apartamenty z części A, na 1 i 2 piętrze w cenie 8500 złotych brutto za m kw.
Organizator targów ogłosił konkurs na najbardziej przejrzystą ofertę oraz profesjonalną obsługę wśród wystawców. Głosami zwiedzających tragi laureatem konkursu „Przyjazny Wystawca” zostało Family House. – Jest to dla nas duże wyróżnienie. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby klienci otrzymywali rzetelne informacje, a dodatkowo aby odbywało się to w miłej i przyjaznej atmosferze. Tym bardziej cieszymy się, że odwiedzający targi docenili naszą działalność na tym polu – zapewnia Izabella Łukomska-Pyżalska, wiceprezes Family House.Zaszczytne drugie miejsce zdobyła firma Nickel Development. – Bardzo cieszy nas ta nagroda, przyzna została bowiem przez zwiedzających, a więc osoby dla których przygotowaliśmy ofertę i stoisko. Cieszy nas, że docenili nasze starania, nasz profesjonalizm, głosując na nas w plebiscycie – mówi Agnieszka Węgrowska, koordynator marketingu Nickel Development. Natomiast na trzecim miejscu uplasowała się firma Skaland, która zainteresowała klientów ciekawym stoiskim oraz profesjonalnie przygotowaną ofertą.
Źródło: ARW IMAGE Public Relations