Jesienne uderzenie Ciepła

Okres jesienny to czas, w którym rośnie zapotrzebowanie na ciepło. Okres ten został wybrany na drugą odsłonę ogólnopolskiej kampanii medialnej Ciepła Systemowego. Przekaz zastosowany w kampanii podkreśla najważniejsze cechy Ciepła Systemowego, czyli komfort, niezawodność i bezpieczeństwo dostaw.

Ciepło Systemowe to nowa marka dla istniejącego od wielu lat produktu, w postaci usługi dostawy ciepła oraz ciepłej wody. Dostarczane jest do większości polskich mieszkań, domów, firm i obiektów użyteczności publicznej przez największe przedsiębiorstwa ciepłownicze w kraju. 

Prowadzone od 14 września działania reklamowe mają na celu budowanie świadomości marki produktowej oraz wzbudzenie zainteresowania Ciepłem Systemowym. Kampania, zgodnie ze strategią, skierowana została do konsumentów (końcowi użytkownicy) oraz klientów (spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, deweloperzy, inwestorzy) Ciepła Systemowego. Wzmocnieniem dla marki jest Godło “Teraz Polska”, przyznane Ciepłu Systemowemu w tegorocznej edycji Konkursu. Fakt ten jest również komunikowany w przekazach reklamowych.

W kampanii wykorzystane zostały: Onet.pl, TVN24, regionalne stacje TVP oraz lokalne rozgłośnie Polskiego Radia. Wszystkie przekazy charakteryzują się jednorodną kreacją podkreślającą podstawowe zalety Ciepła Systemowego: niezawodność, bezpieczeństwo dostaw, kompleksową obsługę i zapewnianie komfortu cieplnego. Kampania koordynowana jest na poziomie ogólnopolskim przez Izbę Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie i wzmocniona reklamami Uczestników Programu w Gdańsku, Jeleniej Górze, Kołobrzegu, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Puławach, Rzeszowie oraz Szczecinie.

Pierwszy tydzień akcji w portalu Onet.pl przyniósł wzrost odwiedzin strony www.cieplosystemowe.pl o blisko 1400 proc. w porównaniu z tygodniem przed kampanią. Aż 95 proc. odwiedzających w tym czasie stronę Ciepła Systemowego stanowili nowi użytkownicy, a najchętniej poszukiwaną treścią są informacje o produkcie (ponad 3000 proc. wzrostu). Dokładna analiza efektów kampanii pozwoli na skuteczne zaplanowanie działań na kolejny rok.

Źródło: Ciepło Systemowe