„Jest Impreza do wygrania!”

Swoim zasięgiem kampania obejmie prasę codzienną m.in. Gazetę Wyborczą, magazyny motoryzacyjne: Auto Świat, Motor, Auto Motor i Sport oraz magazyny opinii takie jak Polityka i Forum. Kampania prasowa przedstawiająca charakterystyczną czarną pięść Pirelli z hasłem „Moc pod kontrolą” będzie promowała całą gamę letnich opon Pirelli do samochodów osobowych oraz terenowych. Wsparciem akcji będą także bannery promocyjne wyświetlane podczas emisji programu Top Gear w kanale TVN Turbo.

Działania reklamowe wspierane będą przez materiały POS. Firma Pirelli przygotowała 35 tys. ulotek, 350 standów oraz specjalnie zaprojektowane owijki na opony. Dodatkowo w największych miastach Polski, m.in. Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście jako nośniki wykorzystane zostaną autobusy komunikacji miejskiej.

Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs pod hasłem „Jest Impreza do wygrania!”. W konkursie można wygrać samochód Subaru Impreza lub weekendowy kurs jazdy pod czujnym okiem samego Leszka Kuzaja – Rajdowego Mistrza Polski. Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest zakup kompletu letnich opon Pirelli.

Kampania została przygotowana przez agencję Pegasus Advertising, która już od 4 lat współpracuje z koncernem Pirelli. Za zakup mediów jest odpowiedzialny Pegasus Advertising oraz częściowo Zenithmedia. Równolegle prowadzone są działania z zakresu public relations realizowane przez Pegasus Public Relations.