Jesteś gotowy na premię? Juliette Binoche zachęca do otwarcia konta w Credit Agricole

Do 1000 zł premii za aktywne korzystanie z rachunku zdobędą klienci Credit Agricole. Bank zachęca do otwierania rachunków, także przenoszenia ich z innych banków. Główną rolę w kampanii promocyjnej bank powierzył ponownie francuskiej gwieździe – Juliette Binoche.

Nowa kampania telewizyjna Credit Agricole ruszyła kwietniu. Wspiera ona promocję kont osobistych „Nawet 1000 zł premii dla Ciebie”, w której bank nagradza klientów pieniężnymi bonusami za otwarcie konta z przelewem wynagrodzenia, za opłacanie rachunków z konta w Credit Agricole czy płacenie kartą debetową i korzystanie z usługi CAsaver.

Spoty reklamowe kampanii pojawiają się w największych stacjach: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych, min. TVN Style, TVN24, Ale Kino+, Sport, Comedy Central, Canal+, TVP Kultura itp. Do 19 maja 2015 r. zostaną one wyemitowane prawie 10 tys. razy.

Twarzą kampanii „Nawet 1000 zł premii dla Ciebie” została ponownie Juliette Binoche. Aktorka po raz pierwszy wystąpiła w spocie wizerunkowym banku, w październiku 2011 roku, kiedy zmieniła się marka banku z LUKAS Bank na Crédit Agricole. W następnych spotach promowała konta, lokaty, kredyt hipoteczny oraz gotówkowy. Z jej udziałem Credit Agricole przygotował już 20 reklam telewizyjnych, które w sumie wyemitowano ponad 225 tys. razy.

W najnowszych spotach z udziałem Binoche Credit Agricole po raz pierwszy zastosował tzw. konwencję split screen, czyli podział ekranu. Technika ta dodaje reklamie dynamiki. Autorem kreacji jest agencja Just, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena. Reżyserią, tak jak w przypadku poprzednich spotów Credit Agricole, zajęła się Małgorzata Szumowska.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawiły się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska, podobnie jak materiały digital signage. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oraz drzwiach oddziałów.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej są działania w internecie – bank m.in. uruchomił stroną internetową poświęconą kampanii – http://www.credit-agricole.pl/promocja-nawet-1000zl-premii/