Jet.Mail wchodzi w SMS’y

Wysyłka na telefony komórkowe korzysta z profesjonalnego jądra systemu Jet.Mail pozwalającego na zaawansowane targetowanie odbiorców na podstawie danych zarówno deklaratywnych, jak i behawioralnych. Obsługa SMS’ów jest w pełni zintegrowana z obsługą e-maili, co wzbogaca możliwość komunikacji w zakresie danej kampanii informacyjno-marketingowej.

Pierwszym klientem, który zastosował moduł SMS systemu Jet.Mail dla swoich akcji marketingowych jest TelePizza. Komunikat SMS + email przybrał formę kuponu z odpowiednim kodem zapewniającym zniżkę w lokalach TelePizzy. Akcja ta, poza określeniem skuteczności działań marketingowych, pozwoliła poznać nawet gusta smakowe odbiorców – każdy kod był bowiem przypisywany indywidualnie.

Sam Jet.Mail jest najbardziej zawansowanym technicznie systemem do e-mailingu w Polsce. Jako jedyny umożliwia tak precyzyjne targetowanie behawioralne wysyłki i późniejszą analizę reakcji odbiorców. Korzystając z tego systemu można poznać zachowania każdego z odbiorców przesyłki.

Z systemu Jet.Mail korzystają tacy klienci jak: Telepizza, Orange, Puls Biznesu, WarnerBros, Verlag Dashofer, Era, Discovery Channel i inni.

Twórca systemu, firma IMPartner, jest agencją interaktywną działającą w Polsce od 1999 roku. Obecnie jest częścią grupy CRMedia, największego brokera marketingowego w Polsce.