Jim Beam i Metaxa wyróżnione tytułem CoolBrands

Po Metaxa sięgają ludzie, którzy poszukują nowości, są otwarci, towarzyscy i dynamiczni. To symbol radości i życia w greckim stylu – umiejętności rozkoszowania się chwilą. Metaxa wpisuje się w najmodniejsze trendy muzyczne i rozrywkowe poprzez cykl imprez Keep the Moment. W ubiegłym roku Metaxa chillout parties odbywały się od czerwca do października w pięciu miastach Polski. Każda z imprez była wydarzeniem muzycznym z udziałem takich wirtuozów chilloutu jak Chris Coco, Royksopp, Nightmares On Wax czy Phil Mison. Kolejna edycja Keep the Moment ruszy w czerwcu 2006 r.

Metaxa to podwójnie destylowany alkohol, powstały z trzech greckich odmian winogron. Destylaty winne rozlewane są do dębowych, ręcznie wykonanych beczek – w takiej postaci trunek leżakuje od 3 do 30 lat. Następnie, do destylatu dodawane jest starzone wino Muskat oraz sekretny wyciąg z ziół i różanych płatków.

Jim Beam jest wyznacznikiem amerykańskiego stylu życia. To trunek prawdziwych trendsetterów – ludzi ceniących wszystko co markowe i autentyczne. Jim Beam oznacza świetną zabawę w gronie przyjaciół. Oryginalny bourbon produkowany jest jedynie w stanie Kentucky w USA. Jim Beam dojrzewa w nowych dębowych beczkach, dzięki czemu zyskuje świeży, słodkawy smak i zachowuje wspaniały aromat.

Konkurs CoolBrands Polska 2005 organizowany jest po raz pierwszy. Jest częścią ogólnoeuropejskiego badania, mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie. Realizowany jest równolegle m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i Norwegii.

Członkowie Rady Marek, składającej się z niezależnych ekspertów z branży marketingu, reklamy, mediów i rozrywki zdecydowali, które marki zasługują na miano cool. W tym roku w jury znaleźli się m.in. Artur Budziszewski ze Streetcom, Katarzyna Burzyńska z MTV, Zuza Ziomecka z Aktivist, Kuba Wojewódzki, Smolik i Tede. W ramach projektu CoolBrands wydany zostanie album prezentujący historie sukcesu marek będących obiektem pożądania osób wyznaczających trendy. Zwycięzcy w każdej z kategorii ocenianej przez jury, otrzymają podczas imprezy finałowej konkursu, statuetki CoolBrands.