Nowy film reklamowy ukazuje Johna Cleese’a jako prowadzącego popularny teleturniej telewizyjny, w którym uczestnik w jak najkrótszym czasie musi odpowiedzieć na szereg pytań. Komikowi partneruje Bartosz Adamczyk, warszawski aktor, który zagrał przesympatycznego, lecz okrutnie zdenerwowanego, a przy tym niezbyt trafnie odpowiadającego zawodnika. Czego dotyczy pytanie, na które nie umie znaleźć odpowiedzi uczestnik teleturnieju? O tym będzie się można przekonać już jutro podczas premierowych emisji spotu.
Sukces wizerunkowy i sprzedażowy pierwszej kampanii z udziałem komika zachęcił przedstawicieli banku do kontynuacji współpracy. „John Cleese jest doskonałym ambasadorem kredytów gotówkowych Banku Zachodniego WBK” – mówi Jędrzej Marciniak, dyrektor Obszaru Zarządzania Marką i Relacji Inwestorskich Banku Zachodniego WBK. „Dzięki niemu podczas pierwszej kampanii zwiększyliśmy dzienną sprzedaż kredytów gotówkowych o blisko 40%. Wierzymy, że efekty drugiej kampanii będą równie imponujące.”- dodaje.
Kredyt gotówkowy BZWBK reklamowany przez słynnego brytyjskiego komika dostępny jest w zaledwie 10 minut. Tyle bowiem trwa w banku proces podejmowania decyzji. Kredyt przyznawany w tym trybie może maksymalnie wynosić nawet 25 tys. złotych. Istnieje również możliwość otrzymania kredytu w wysokości do 100 tys. złotych lub 20-to krotności miesięcznych dochodów bez dodatkowych zabezpieczeń. Kwoty kredytu do 10 tysięcy złotych nie wymagają przedstawiania zaświadczeń o dochodach.
Film reklamowy został nakręcony w warszawskim studiu „Hollywood” latem tego roku, podczas pobytu Johna Cleese w Polsce. Reżyserem, podobnie jak w przypadku pierwszej reklamy, jest Kanadyjczyk Wade Sherman.
Cała kampania reklamowa nowego kredytu gotówkowego BZ WBK jest prowadzona pod hasłem: „Hit sezonu – wszyscy biorą!” Kampanię telewizyjną materiały kampanii prasowej, outdoorowej oraz POS przygotowała agencja Men at Work. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
KAMPANIA TELEWIZYJNA
Emisja spotów reklamowych w nast. stacjach: TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TVP3, Polsat Sport, TVN24
KAMPANIA PRASOWA
Dzienniki: Gazeta Wyborcza, Fakt, Dziennik, Polska The Times, Przegląd Sportowy
Tygodniki telewizyjne: Fakt TV, Tele Tydzień, Tele Świat, Telemagazyn, Gazeta TV
Prasa kobieca: Party, Życie na gorąco, Gala,
Tygodniki: Newsweek, Angora
Dzienniki lokalne: Gazeta Lubuska, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Szczeciński, Nowiny, Express Bydgoski, Nowości, Gazeta Pomorska, Nowa Trybuna Opolska
KAMPANIA OUTDOOROWA:
Siatki wielkoformatowe i citylighty.
KAMPANIA INTERNETOWA:
Kampania zasięgowa na portalach: Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, oraz przy pocztach elektronicznych: O2.pl, wp.pl a także komunikat na gadugadu.pl.