„Świat Motocykli” jest od lat największym polskim miesięcznikiem o tematyce motocyklowej. Właśnie z myślą o gronie stałych czytelników tytułu przygotowaliśmy zmiany, które, mamy nadzieję, będą miłą niespodzianką. Z okazji jubileuszu zaproponujemy naszym czytelnikom „Świat Motocykli” o zwiększonej objętości – ponad 120 stron – i z atrakcyjnym dodatkiem – płytą multimedialną poświęconą Mistrzostwom Świata MOTO GP 2005 przygotowaną wspólnie z Eurosportem – powiedział Jarosław Matuszewski, dyrektor promocji czasopism Agory.
Kwietniowy, jubileuszowy numer „Świata Motocykli” ukaże się w nowej szacie graficznej. Miesięcznik zyskuje zmienioną, nowoczesną okładkę i przejrzystą makietę, która w sposób czytelny i atrakcyjny będzie prezentowała tematy. Całość magazynu, również giełda ogłoszeniowa motocykli, będzie drukowana na wysokiej jakości papierze. Zmiany te nie wpłyną na cenę egzemplarzową „Świata Motocykli”.
Do numeru kwietniowego dołączona zostanie wyjątkowa płyta CD – multimedialna prezentacja „MOTO GP wszystko o sezonie 2005” przygotowana we współpracy z kanałem telewizyjnym Eurosport. Prezentacja zawiera podsumowanie sezonu 2005, galerie zdjęć, filmy, prezentacje teamów i poszczególnych zawodników oraz motocykli i torów, na których rozgrywane są mistrzostwa świata MOTO GP. Na płycie znajdzie się też zapowiedź i kalendarium sezonu 2006.
Cena „Świata Motocykli” z płytą to 7,90 złotych. Partnerami płyty są Eurosport i serwis internetowy Motonet.com.pl.
Jubileuszowy, kwietniowy numer „Świata Motocykli” wsparty jest kampanią promocyjną obejmującą prasę („Gazeta Wyborcza” wraz z dodatkami: „Wysokie Obroty”, „Gazeta Sport”, „Metro”, „Magazyn Wysokie Obroty”, „Logo”), telewizję (TVN Turbo, MTV, Eurosport 2), outdoor i internet (kampania banerowa w serwisach Motonet.com.pl i Eurosport.pl). Kreację kampanii przygotowała Agencja Reklamowa S4, planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Marketingu Czasopism i dom mediowy Starlink.