Jubileuszową, dziesiątą edycję Złotych Spinaczy czas zacząć

Rozpoczyna się dziesiąta edycja konkursu o najbardziej prestiżowe nagrody branży PR. W tegorocznych Złotych Spinaczach wprowadzono kilka zmian – 10 nowych kategorii konkursowych i znacznie większe grono jury to najważniejsze z nich.

Do wyboru jest dwadzieścia siedem kategorii konkursowych, w tym zupełnie nowa grupa – sektory. W jej skład weszły następujące kategorie: IT i telekomunikacja, Finanse, Healthcare, Beauty, Food and drink, Media and lifestyle, Kultura, Sport i outdoor, Nieruchomości i budownictwo oraz Przemysł. Zgodnie z regulaminem ten sam projekt będzie można jednocześnie zgłosić do kategorii głównej, sektorowej i specjalnej. Zgłoszenia przyjmowane są w dwóch terminach: pierwszy upływa 17 sierpnia o godz. 16.00, drugi i ostateczny – 24 sierpnia o godz. 16.00.

Złote Spinacze Związku Firm Public Relations stały się jednym z najważniejszych punktów na mapie inicjatyw podejmowanych przez branżę. Zeszłoroczna edycja konkursu, do której wypłynęła rekordowa liczba prawie 180 zgłoszeń pokazała, że konkurs nie tylko przez agencje, ale i przez inne instytucje jest uznawany za rzetelne i wiarygodne potwierdzenie profesjonalizmu działań. I co najważniejsze – cieszy wysoka jakość zgłaszanych projektów. Jako juror w konkursach międzynarodowych widzę, że projekty PR zgłaszane do Spinaczy realizowane są na najwyższym poziomie – mówi Rafał Szymczak, Prezes Związku Firm Public Relations.

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do wszystkich firm i instytucji realizujących kampanie PR w Polsce. Do udziału w pracach jury zaproszeni zostali znani eksperci branży PR, autorytety świata nauki oraz przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 53 jurorów.  Po raz pierwszy głosować oni będą poprzez specjalną platformę online.

Złote Spinacze cieszą się dużym uznaniem, nie tylko wśród firm z branży public relations, ale również w szeroko pojętym środowisku biznesowym. Szczególnie cieszy fakt, że do udziału w konkursowej rywalizacji o miano najlepszych kampanii PR staje coraz więcej organizacji reprezentujących III sektor, a ich działania są przez jury doceniane i nagradzane – powiedział Paweł Łukasiak, Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, juror konkursu.

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:

Źródło: Związek Firm Public Relations