Jury Konkursu Biuletynów przystępuje do oceny prac

Ocena prac przez Jury potrwa przez cały lipiec i sierpień. Biuletyny oceniać będą: Anita Zdrojewska (Agencja Publink), Barbara Czerniawska (Agencja ITBC Communication), Tomasz Kościelny (Agencja Agape), Agnieszka Madej (Agencja Agape), Artur Krajewski (Akademia Sztuk Pięknych), Przemysław Scholl (Drukarnia Prodruk) i Krzysztof Dębowski (SARE).

Emocjonujący moment uroczystego ogłoszenia wyników rywalizacji i nagrodzenia wyróżnionych odbędzie się we wrześniu. Dokładny termin ogłoszenia wyników i miejsce uroczystości poznamy na początku września. Najlepsze prace zostaną nagrodzone statuetkami i dyplomami oraz rocznym dostępem do SARE.

Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 jest SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.