Jury Konkursu kończy ocenę prac

Wyniki VI edycji Konkursu zostaną ogłoszone na specjalnej Gali w październiku. Laureaci trzech pierwszych miejsc we wszystkich trzech kategoriach otrzymają statuetki i dyplomy. Dodatkowo laureaci I miejsca otrzymają bezpłatnie roczny dostęp do SARE (programu umożliwiającego tworzenie i dystrybucję profesjonalnych biuletynów elektronicznych) oraz reklamę w dzienniku i na stronach portalu biznesowego „Nowoczesna Firma – www.nf.pl”.

Po rozstrzygnięciu Konkursu, wszyscy jego uczestnicy otrzymają raport konkursowy z wynikami najlepszych biuletynów. Dodatkowo uczestnicy, którzy złożyli zamówienia, otrzymają szczegółowe informacje o swoim biuletynie i specjalistyczne analizy Jury oraz płyty z „Redakcyjnym niezbędnikiem”.

Szczegółowe informacje o rozstrzygnięciu Konkursu oraz zaproszenia na tę uroczystość roześlemy drogą elektroniczną. Wyniki będą również dostępne na naszej stronie internetowej www.agape.com.pl

Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2006 jest SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Z SARE korzystają już takie marki jak Media Markt, Premiumclub, Bankier.pl, Siemens i wiele innych.

Sponsorem Konkursu jest również Drukarnia Prodruk – drukarnia offsetowa z Katowic, która weszła na rynek warszawski i zdobywa coraz większe grono stałych i zadowolonych klientów. Prodruk drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów oraz periodyków.

Patronami medialnymi Konkursu są: „Puls Biznesu”, „Proto”, „PrintPartner”, „Vortal e-PR” oraz portal biznesowy „Nowoczesna Firma – www.nf.pl”.